چرا هیدراتاسیون پوست مهم است

چرا هیدراتاسیون پوست مهم است ؟

امروزه انواع کرم ها و آبرسان ها برای مرطوب نگه داشتن و هیدراتاسیون پوست شما تولید می شوند. محصولات زیادی در بازار برای آبرسانی پوست وجود دارد ، بسیاری از کرم ها ، لوسیون ها ، تونرها ، ماسک ها و غیره.  اما دلیل تولید روزافزون این محصولات چیست و چرا هیدراتاسیون پوست مهم است ؟

در واقع برای سالم و درخشان نگه داشتن پوست ، مرطوب نگه داشتن آن امری ضروری است. کلید اصلی و مادام العمر برای هیدراته نگه داشتن پوست ، نوشیدن مایعات کافی در طول روز است. علاوه بر این ، شما می توانید از محصولاتی استفاده کنید که به شما کمک می کند تا پوست خود را مرطوب نگه دارید. از آنجایی که هیدراته نگه داشتن پوست باعث می شود تا پوست شما جوان و تازه به نظر برسد ، بنابراین از اهمیت بسیاری در زیبایی شما برخوردار است. علاوه بر این آبرسانی مداوم به پوست بسیاری از مشکلات پوستی را کاهش داده و درخشش پوست شما را حفظ می کند. در اینجا ، به مهمترین دلایل استفاده از آبرسان برای پوست اشاره خواهیم کرد. علاوه بر این قصد داریم یک کرم آبرسان فوق العاده (کرم آبرسان قوی درماتوم) را به شما عزیزان معرفی نماییم.

چرا هیدراتاسیون پوست مهم است ؟

پوست ما مجبور است هر روز با انواع آلاینده های محیطی نظیر اشعه ماورا بنفش خورشید ، عوامل سمی ، گرد و غبار و میکروارگانیسم ها مبارزه کند و این اصلا کار ساده ای نیست. این مبارزه به مرور زمان پوست را خشک و شکننده می کند. پوست ما آنقدر ظریف است که به مدت طولانی تحمل چنین چیزهایی را ندارد ، به همین دلیل است که باید به طور جدی از آن مراقبت کنیم.

بسیاری از مردم تصور غلط دارند که پوست فقط در تابستان ها به آب رسانی نیاز دارد ، اما این اصلا درست نیست. چرا که پوست ما در همه فصول به آب رسانی احتیاج دارد و باید آن را مرطوب نگه داشت. همچنین عده ای فکر می کنند آبرسانی فقط برای پوست های خشک لازم است ، این در صورتی است که به گفته متخصصان پوست ، انواع پوست ، حتی پوست های چرب و مستعد آکنه نیز باید از مزایای کرم های آبرسان و مرطوب کننده ی پوست بهره مند شوند.

بنابراین اگر پوست چربی دارید و مدام از پاک کننده های خشن و قوی صابونی برای کاهش چربی آن استفاده می کنید، (که البته این کار اشتباهی است و بهترین پاک کننده برای پوست چرب، استفاده از پن ها و ژل های پوست چرب است) ، برای جلوگیری از آسیب بیشتر به آن، با استفاده از مرطوب کننده های سبک وزن و همینطور کرم های آبرسان حاوی هیالورونیک اسید نظیر کرم هیدراسل لایت لایسل  و یا مرطوب کننده اورین ، باید آب مورد نیاز پوست خود را تامین کنید.

چرا هیدراتاسیون پوست مهم است ؟

هیدراته نگه داشتن پوست چه فوایدی دارد؟

هیدراته نگه داشتن پوست فواید زیادی دارد. مثلا باعث سلامت و جوانی پوست شما می شود. علاوه بر این حفظ رطوبت پوست از بسیاری از مشکلات پوستی همچون انواع لکه ها ، چین و چروک ، اثرات پیری، آکنه و غیره جلوگیری می کند. بنابراین اگر می خواهید پوست خوبی داشته باشید مرطوب نگه داشتن آن ضروری است. در اینجا به مزایای بیشتری از آبرسانی پوست اشاره می کنیم:

– با آبرسانی به پوست ، صورت شما چاق تر و لطیف تر به نظر می رسد ، آبرسانی به پوست، ظاهر پوست را شفاف و زنده می کند.

– پوست چربی کمتری پیدا می کند. در واقع پوست مرطوب چربی زیادی ندارد. کرم های آبرسانی همچون کرم آبرسان قوی درماتوم چربی اضافی پوست را کنترل کرده و پوست را تازه و جوان نگه می دارد.

– هنگامی که پوست هیدراته می شود، خارش، حساسیت و التهاب آن برطرف می گردد. در واقع در پوست هیدراته هیچ گونه خارش یا التهابی ایجاد نمی شود و پوست شما سالم می ماند.

– در صورت مرطوب نگه داشتن دائمی پوست ، ظاهر شما شاداب و با نشاط به نظر خواهد رسید.

– آبرسانی پوست از علائم پیری ، لکه های پوستی و چین و چروک جلوگیری کرده و پوست شما را جوان ، سالم و درخشان و زیبا نگه می دارد.

چگونه پوست را مرطوب نگه داریم؟

روش های مختلفی برای مرطوب نگه داشتن پوست وجود دارد. مثلا شما می توانید از برخی محصولات مراقبت از پوست برای مرطوب نگه داشتن پوست خود استفاده کنید. شما می توانید از تونر آبرسان ، لوسیون بدن ، کرم و غیره استفاده کنید. هنگامی که در مورد محصولات آبرسان در فروشگاه اینترنتی کیمیا نفیس صحبت می شود، محصولات با کیفیت زیادی وجود دارد که به مشتریان عزیز پیشنهاد می گردد. اما در این مقاله به طور ویژه می خواهیم در خصوص یک محصول آبرسان ویژه به نام کرم آبرسان قوی درماتوم صحبت کنیم.

استفاده از جدیدترین تکنولوژی در تولید این محصول و همینطور به کار بردن بیش از 10 نوع ماده موثره نظیر عصاره خاویار و عصاره لجن دریایی در آن ، موجب شده است تا کرم آبرسان قوی درماتوم با استفاده از مکانیسم های متفاوت ، علاوه بر حفظ رطوبت طبیعی پوست ، نهایت آبرسانی ، مرطوب کنندگی و نرم کنندگی را برای پوستتان به ارمغان بیاورد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این کرم و سفارش آن ، بر روی نام محصول در این مقاله کلیک کنید. این محصول با کیفیت بسیار مناسب برای پوست های خشک و حساس است.

چگونه پوست را مرطوب نگه داریم؟

همچنین برخی نکات مراقبتی دیگر که اغلب در کنار استفاده از کرم های آبرسان پیشنهاد می شود عبارتند از:

  • فراموش نکنید نوشیدن مقدار کافی آب در روز کلید اصلی حفظ رطوبت پوست شما است.
  • رژیم غذایی مناسبی داشته باشید که از تمام ویتامین ها و پروتئین های لازم برخوردار باشد.
  • میوه های آبدار مصرف کنید. این میوه ها پر از ویتامین هستند.
  • سعی کنید قبل و بعد از خواب حتما از یک کرم آبرسان و مغذی پوست استفاده نمایید.
  • پوست خود را به صورت منظم تمیز کنید. پاکسازی پوست به از بین بردن آلودگی های آن کمک کرده و پوست را برای استفاده از کرم های آبرسان آماده می کند.

آیا تا به حال از کرم های آبرسان استفاده کرده اید؟

نکاتی که تا اینجا گفته شد دلایل مهمی هستند که نشان می دهند چرا باید پوست خود را مرطوب نگه داریم. هرگز فراموش نکنید که آبرسانی به پوست یک امر مهم است ، زیرا پوست ما روزانه آلودگی های زیادی را تحمل می کند.  برای تغذیه و آبرسانی به پوست لازم است از محصولات نوینی همچون آبرسان ها و کرم های جدید استفاده کنید. همچنین با رعایت نکات ساده ای که در بالا ذکر شد ، سعی کنید پوست خود را همیشه سالم و مرطوب نگه دارید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن
مقایسه