ضمانت، شرایط و زمان تحویل کالا

ارسال سفارش

کیمیانفیس تمام تلاش خود را می كند تا در سریع ترین زمان ممكن سفارش ها را تحویل دهد تا مشتری لذت خریدی دلچسب و به دور از ترافیك را تجربه نماید. کالاهای مشتریان در اصفهان اگر در بازه زمانی 8 الی 13 به ثبت رسیده باشد، در همان روز ثبت سفارش به مشتریان عزیز تحویل داده می شود.

در تهران حداکثر تا 24 ساعت کاری پس از ثبت سفارش در بازه زمانی 8 الی 12:00 و در شهرستان ها طبق قرارداد منعقد شده با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، حداکثر 48 یا 72 ساعت پس از ثبت سفارش به مشتریان تحویل داده می‌شود.

خیر، امكان تحویل سفارش به صورت حضوری نمی باشد. از این رو در راستای احترام به وقت مشتری و در جهت صرفه جویی در زمان، ما سفارش شما را به آدرس اعلام شده تحویل می دهیم.

با اینکه تیم کیمیانفیس همه تلاش خود را بكار برده است تا بتواند در سریع ترین زمان ممكن سفارشات را تحویل مشتری دهد اما با این وجود به دلایل مختلف امكان تحویل كالا راس ساعت معین مقدور نمی باشد.

كد رهگیری از طریق ایمیل و همچنین پیامک به شما اطلاع رسانی می گردد.

اگر در روزی که سفارش شما را دوستان عزیز بیاورند و شما در آدرس ذکر شده برای دریافت سفارش خودتون نبودید، مجددا فردای آنروز در ساعت اداری برای تحویل دادن مرسولتون خدمتتون می رسند. بعد از ارسال دو بار پشت سرهم و نبود شما، مرسولتون در اداره پست منطقه خود واگذار می شود و شما با داشتن کد رهگیری مرسوله و کارت شناسایی خود می توانید آنرا از اداره پست تحویل بگیرید. در غیر اینصورت، عدم حضور در آدرس را از طریق تماس با کیمیا نفیس و یا ارسال ایمیل اطلاع داده تا تایم ارسال با شما هماهنگ گردد.

بله، مشتریان اصفهانی از طریق تماس با کیمیانفیس و یا ارسال ایمیل، یك ساعت قبل از شروع بازه ارسال این امكان وجود دارد كه آدرس جدید خود را اعلام كنند. مشتریان ساكن تهران و شهرستان ها نیز قبل از ارسال سفارش می توانند آدرس خود را تغییر دهند.

بستن
مقایسه