راهنمای خرید از سایت

ثبت سفارش

کیمیانفیس ارائه بهترین خدمات در تمامی مراحل خرید را، حق مشتریان خود دانسته تا خریدی آسان و مطمئن داشته باشند.

بیشتر کالاهای عرضه شده در سایت، توسط متخصصین پوست و مو مورد بررسی قرار گرفته و توسط آنها نسخه می شوند. لذا این اطمینان را به کاربران کیمیانفیس می‌دهیم که هر آنچه در سایت در رابطه با کالاها مشاهده می‌نمایید حقیقی و واقعی بوده و با آرامش خیال می‌توانند فرآیند خرید را انجام دهند.

مطمئن خرید كنید

امکان ثبت سفارش کالا در کیمیانفیس در هر ساعت از شبانه روز و در طی هفته حتی روزهای تعطیل وجود دارد كه با توجه به زمان ثبت، سفارش مشتریان در صف تایید قرار خواهند گرفت.

کلیه سفارش های ثبت شده ی مشتریان در طول روزهای کاری طی ساعات 8:30 الی 17:00 و اولین روز پس از تعطیلات بررسی می شوند.

منظور از روزهای کاری، روزهای شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است.

در صورتی که پس از ثبت سفارش مشتری، موجودی کالای درخواستی مشتری در کیمیانفیس به پایان برسد یا به هر دلیل دیگر قابل تحویل نباشد، کیمیانفیس خود را مسئول و متعهد می داند تا از طریق ارتباط با مشتری، وی را مطلع سازد و هزینه را به حساب مشتری عودت دهد.

برای خرید از کیمیانفیس، پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید. لطفا در هنگام ثبت سفارش از رنگ محصولات رنگدار، برند، وزن، تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید. دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید. تایید ثبت سفارش از طریق ایمیل از طرف تیم خدمات مشتریان کیمیانفیس برای شما ارسال می شود كه پس از آن از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارش ها” می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.

باتوجه به اینکه شرکت کیمیانفیس، پخش کننده محصولات به داروخانه ها،فروشگاه های آرایشی بهداشتی و همچنین پخش های بهداشتی دیگر است، امکان دریافت سفارش تکی به صورت حضوری را ندارد. فروش تک محصولی آن فقط از طریق سایت شرکت امکانپذیر هست.
برای دریافت سفارش بصورت تلفنی می توانید به شماره های درج شده در سایت، با شرکت تماس حاصل نموده و سفارش خود را اطلاع دهید تا تیم فروش کیمیانفیس آنرا برای شما بصورت دستی ثبت کنند.

در حال حاضر امکان رزرو کالا، برای کالاهای ناموجود وجود ندارد.

بلی در هر لحظه از ثبت سفارش امکان لغو برای شما وجود دارد. اما پس از ثبت آن و واریز وجه، برای لغو سفارش باید هرچه سریعتر با پشتیبانی فروش و فنی کیمیانفیس (09138230388) تماس حاصل نموده و تیم پشتیبانی کیمیانفیس را از این موضوع مطلع نمایید. در صورتی که سفارش شما برایتان ارسال شده باشد، امکان لغو آن دیگر میسر نیست.

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش توسط شما وجود دارد.

خیر، پس از ثبت سفارش، ایمیلی از طرف کیمیانفیس برای شما ارسال خواهد شد تا از آغاز روند خرید خود مطمئن شوید و در صورت نیاز تیم پشتیبانی کیمیانفیس پس از فروش با شما تماس خواهند گرفت.

تیم پشتیبانی خدمات مشتریان کیمیانفیس، پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان می باشند. شما می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و از آنها راهنمایی بخواهید. اگر در خارج از ساعات اداری سوالی برایتان پیش آمد می توانید با وارد شدن در گروه تلگرام کیمیانفیس سوالات خود را مطرح کرده تا مشاورین کیمیانفیس جواب شما را بدهند. همچنین می توانید با شماره های همراه مندرج در سایت تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

بستن
مقایسه