پن پوست چیست؟

پن پوست چیست؟

این روزها هنگام بررسی محصولات زیبایی پوست حتما با محصولاتی به نام پن پوست برخورد کرده اید ، اما پن پوست چیست؟ اگر با این محصولات نسبتا جدید آشنایی زیادی ندارید، همراه ما باشید تا شما را با ویژگی های فوق العاده پن پوست و بهترین مارک های پن پوست آشنا کنیم.

پن پوست چیست؟

پن پوست یک جایگزین مناسب برای انواع شوینده های صابونی است که با برخورداری از PH سازگار با انواع پوست ، موجب حفظ لطافت ، چربی و همینطور رطوبت طبیعی پوست شما می شود.

با توجه به استقبال صورت گرفته از پن های شستشوی صورت ، این محصولات در انواع مختلفی تولید و در بازار عرضه شده اند. بنابراین اگر می خواهید بهترین نتیجه را از مصرف این محصولات روی پوست خود حس کنید ، باید با انواع پن ها و ویژگی های هر کدام از آنها آشنایی کامل داشته باشید. در ادامه به معرفی پن ها و کاربرد آنها می پردازیم:

ویژگی های پن پوست چیست؟

از پن شستشوی صورت برای کاربردهایی نظیر پاک کردن باقی مانده آرایش و آلودگی های محیطی از پوست و همینطور روشن کننده پوست ، ضد لک و .. استفاده می شود. پن پوست از لحاظ فرم و شکل ظاهری بسیار به صابون شباهت دارد. اما یکی از ویژگی های مهمی که به عنوان وجه تمایز پن شستشوی صورت با صابون ها شناخته می شود ، PH متفاوت و کاملا سازگار با پوست این محصولات است.

همانطور که می دانید PH قلیایی صابون های معمولی ، موجب التهاب و سوزش پوست و خشک شدن پوست در برخی از افراد می شود. این در حالی است که پن پوست از خاصیت اسیدی تری نسبت به صابون برخوردار است و با PH پایین تر از 6 می تواند شستشوی ملایم تری داشته باشید و به پوست شما آسیبی نزند. بنابراین استفاده از پن شستشوی پوست به ویژه برای افرادی که دارای پوست خشک و حساسی هستند توصیه می شود.

همچنین نباید در استفاده از این محصولات افراط کرد. دو بار شستشوی صورت در نوبت های صبح و شب برای این افراد کافی می باشد. در ادامه به روش شستشوی پوست های چرب تا خشک با استفاده از پن پوست می پردازیم.

ویژگی های پن پوست چیست؟

بهترین روش استفاده از پن پوست چیست؟

بهترین روش استفاده از پن پوست اغلب بر روی جعبه بسته بندی محصول ذکر شده است. اما به طور کلی توصیه می شود قبل از استفاده از پن پوست در صورتی که پوست صورت شما آرایش دارد ابتدا با یک محصول آرایش پاک کن مواد آرایشی چرب و همینطور  انواع آلودگی موجود بر روی پوست را پاک کنید. سپس با استفاده از پن شستشوی مناسب نوع پوست خود و آب ولرم، باقی مانده آرایش و آلودگی روی پوست را تمیز نموده و بعد از آن صورت خود را با آب سرد آبکشی نمایید.

این کار به حفظ بیشتر رطوبت پوست شما کمک می کند. برای خشک کردن صورت نیز هرگز از حوله زبر استفاده نکنید. یک حوله لطیف را انتخاب نموده و آن را به آرامی روی پوست گذاشته و بردارید.

آشنایی با انواع پن پوست

انواع مختلف پن پوست با اهداف متفاوت در بازار به فروش می رسد. ما باید بسته به خاصیت مورد نظر و همینطور نوع پوست خود یکی از آنها را انتخاب نماییم. برای دریافت راهنمایی های بیشتر با مشاوران ما در کیمیانفیس تماس بگیرید. در اینجا رایج ترین انواع پن پوست را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

  • پن روشن کننده پوست

پن های روشن کننده پوست با حفظ رطوبت پوست شما به روشن و یکدست کردن آن نیز کمک می کنند. این پن ها ضمن برخورداری از خاصیت پاک کنندگی عمیق پوست ، برای روشن کردن پوست های تیره و رفع لکه ها و تیرگی های موجود بر روی پوست تجویز می شوند.

یکی از محصولات موجود در فروشگاه کیمیا نفیس که با همین منظور تولید شده است، شوینده غیرصابونی جامد شفاف روشن کننده مدیپور است. این محصول مناسب انواع پوست بوده و از خواص روشن کنندگی بالایی برخوردار است.

  • پن ضد لک پوست

برخی از ترکیبات موثر موجود در پن های ضد لک پوست عبارتند از: اسید لاکتیک ، زینک سالیسیلات ، ویتامین E و B3 وآربوتین . این محصولات تاثیر ضد لک قوی ای برای پوست شما به همراه دارند. برای افرادی که به دنبال محصولی جهت رهایی از لک های پوستی ناشی از جوش ها هستند این محصول به شدت توصیه می شود. استفاده از این محصول در کنار یک کرم ضد لک شما را سریع تر به نتیجه دلخواه می رساند البته به این نکته توجه کنید که باید ار آخرین جوش که شما با آن درگیر بوده اید دو ماه گذشته باشد. شما می توانید همین الان پن ضد لک و روشن کننده فلوویو را از ما خریداری نمایید.

  • پن پاک کننده پوست

یکی از بهترین پاک کننده های پوست ، پن مخصوص شستشوی صورت است که برای پاک کردن و تمیز کردن انواع پوست از نرمال تا حساس مناسب می باشد. همانطور که گفته شد کلیه پن ها از PH سازگار با پوست برخوردار هستند که به حفظ رطوبت و چربی مورد نیاز پوست کمک می کنند. شستشوی صورت با این محصولات موجب رفع چروک های سطحی پوست شما می شود.

پیشنهاد ویژه کیمیا نفیس برای پوست های خشک و حساس ، پن هیدراسل لایسل  و برای پوست های چرب نیز پن پوست چرب فلوویو می باشد. همین الان پن مناسب پوست خود را سفارش دهید.

  • پن لایه بردار پوست

پن های لایه بردار یا اسکراب پوست موجب پاکسازی و لایه برداری سطحی پوست شما می شوند. این محصولات با پاک کردن سلول های مرده پوستی به تنفس طبیعی پوست کمک کرده و موجب لطافت و جوانی پوست شما می شوند. اگر به دنبال بهترین پن لایه بردار پوست هستید ما به شما پن ماسک جلبک دریایی فلوویو را توصیه می کنیم.

انواع پن پوست

  • پن ضد جوش پوست

برای پوست های مستعد جوش و آکنه پن ضد جوش پوست مناسب است. این محصول از خاصیت آنتی باکتریالی برخوردار بوده که موجب از بین رفتن جوش های سر سیاه و سر سفید در دراز مدت می شود  و به کنترل چربی بیش از حد پوست نیز کمک می کند.

پن ضد جوش و جای جوش فلوویو علاوه بر خاصیت ضد آکنه برای درمان جای جوش و لکه های قدیمی پوست نیز مفید است.

  • پن مخصوص پوست های چرب

اگر پوست چربی دارید حتما از پن مخصوص پوست های چرب استفاده کنید. این پن ها علاوه بر پاک کردن عمیق پوست شما به رفع جوش های سرسیاه و سر سفید نیز کمک می کنند و در عین حال رطوبت مورد نیاز پوستتان را از بین نمی برند. برخی از پن  های مخصوص پوست های چرب موجود در کیمیا نفیس عبارتند از:

پن پوست چرب آکنه سل لایسل

پن مناسب پوست های چرب فلوویو

  • پن رطوبت رسان پوست

پن رطوبت رسان پوست برای افراد دارای پوست های خشک و حساس توصیه می شود. این محصولات علاوه بر اینکه رطوبت و چربی را در سطح پوست شما حفظ می کنند، مغذی پوست بوده و مواد مورد نیاز آن را نیز تامین می کنند. پن های رطوبت رسان پوست موجود در این فروشگاه عبارتند از:

پن پوست خشک هیدراسل لایسل

– پن درماتولوژیک مدیپن(پوست خشک و حساس)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن
مقایسه