فوم شستشوی صورت چه ویژگی هایی دارد؟

فوم شستشوی صورت چه ویژگی هایی دارد؟

اگر پوست خشک و حساسی دارید، به جای استفاده از شوینده هایی مثل صابون، پارابن و SLS بهتر است از پاک کننده های ملایم تری مثل فوم های شستشوی صورت استفاده کنید. فوم شستشوی صورت از ایجاد آکنه بر روی پوست های چرب نیز جلوگیری می کند. به طور کلی این فوم ها علاوه بر پاکسازی کامل پوست شما از آرایش و گرد و غبار، پوست را مرطوب و سالم نگه می دارند. اگر می خواهید بدانید بهترین فوم شستشوی صورت چه ویژگی هایی دارد؟ پیشنهاد می کنیم این مطلب را در مجله فروشگاه اینترنتی کیمیا نفیس دنبال کنید.

همچنین قصد داریم بهترین فوم های شستشوی صورت موجود در بازار مثل فوم شستشوی صورت ژاک آندرل را به شما عزیزان معرفی نماییم.

بهترین فوم شستشوی صورت چه ویژگی هایی دارد؟

پاک کننده های صورت همیشه به عنوان اولین قدم برای پاکسازی پوست صورت از آرایش و یا آلودگی های محیطی مثل گرد و غبار استفاده می شوند. اما تنوع این محصولات در حال حاضر به قدری زیاد است که انتخاب بهترین پاک کننده صورت کمی سخت و گیج کننده به نظر می رسد. در این مقاله به طور خاص قصد داریم در خصوص فوم شستشوی صورت و ویژگی های آن به شما عزیزان توضیحات لازم را ارائه دهیم.

فوم شستشوی صورت یکی از انواع شوینده های صورت است که به منظور پاکسازی عمیق پوست ، هیدراته کردن و آرام کردن پوست شما ساخته شده است. فوم های شستشوی صورت دارای بافت خامه ای ، شیری ، ژل مانند و حتی آبکی می باشند. این بافت ها وقتی که بر روی پوست مرطوب مالیده می شوند، معمولا کف می کنند. در ادامه به معرفی فوم های شستشوی صورت مناسب برای انواع صورت می پردازیم.

فوم ها نسبت به دیگر پاک کننده ها ترکیبات و مواد موثره بالاتری دارند و تاثیرات درمانی بهتری به جا می گذارند .در عین حال به دلیل کم شدن سطح تماس مواد شوینده برای پوستهای حساس بسیار مناسب هستند.

بهترین فوم شستشوی صورت چه ویژگی هایی دارد؟

استفاده از فوم شستشوی صورت برای کدام نوع پوست مناسب تر است؟

  • فوم شستشوی صورت برای پوست های خشک و حساس

ایجاد سوزش و حالت کش آمدگی پس از شستن پوست صورت مشکل اغلب افراد به خصوص افرادی است که دارای پوست خشک، مختلط و حساس هستند. خوشبختانه در محصولات جدید مراقبت از پوست که برای پاکسازی صورت طراحی شده اند از ترکیبات تخصصی و طبیعی برای جلوگیری از التهاب و سوزش بعد از شستن پوست استفاده شده است.

فوم شستشوی صورت برای انواع پوست ها نظیر  پوست چرب، پوست مختلط و حتی پوست نرمال مناسب است. با این حال اغلب افرادی که از پوست خشک و حساس برخوردارند فوم های شستشوی صورت مثل فوم شستشوی صورت ژاک آندرل را برای پاکسازی عمیق و ملایم پوست خود انتخاب می کنند.

همچنین انواع فوم های شستشوی صورت دارای ترکیبات ضد قارچ و ضد باکتری هستند که اغلب به عنوان راه حلی برای جلوگیری و درمان جوش صورت در نظر گرفته می شود.

  • فوم شستشوی صورت برای پوست های چرب و مختلط

برخی از فوم های شستشوی صورت مانند فوم شستشوی مدیلن برای پوست های چرب تولید شده اند. این فوم ها علاوه بر پاک کنندگی عالی آرایش، آلودگی و چربی از سطح پوست، میزان ترشح غدد چربی پوست را نیز تنظیم می کنند که همین ویژگی مانع از ایجاد آکنه بر روی پوست شما می شود.

مزایای استفاده از فوم شستشوی صورت برای پوست

فوم شستشوی صورت یکی از بهترین پاک کننده های صورت برای تمیز کردن پوست شماست. این فوم های شستشو از لحاظ عملکرد شبیه به صابون ها هستند با این تفاوت که بسیار ملایم تر از آنها بوده و به پوست آسیب نمی رسانند.

بسیاری از فوم های شستشوی صورت که در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی کیمیا نفیس به فروش می رسد از ترکیبات طبیعی مثل آلوئه ورا، بابونه، روغن کرچک و عصاره برگ نعنا تشکیل شده اند که علاوه بر اینکه هیچ آسیبی به پوست شما نمی رساند از خاصیت آبرسانی ، تسکین دهنده ، متعادل کننده و تقویت کننده نیز برخوردار است.

هدف این محصولات این است که صورت شما را از تمام آلودگی ها، چربی ها، مواد آرایشی و همینطور گرد و غباری که به طور طبیعی در طول روز و شب بر روی پوست شما می نشیند پاک نمایند. ترکیبات این محصولات برای رسیدن به این هدف به عمق پوست شما نفوذ کرده و علاوه بر پاکسازی عمیق پوست، صورت و بدن شما را همچنان نرم و لطیف نگه می دارد.

مزایای استفاده از فوم شستشوی صورت برای پوست

چه زمانی و چگونه باید از فوم شستشوی صورت استفاده کنید؟

شما می توانید از فوم شستشوی صورت در هر زمان از شبانه روز ، صبح ها و یا شب ها استفاده کنید. اما به طور کلی، افراد زیادی فقط صبح ها از آن استفاده می کنند تا پوست خود را بیدار و تازه کنند. البته از این محصول شب ها نیز برای پاکسازی پوست صورت استفاده می شود.

برای استفاده از فوم شستشوی صورت، کافی است مقداری از فوم را بر روی پوست مرطوب خود بمالید و با انگشتتان رو به بالا  به مدت بیست تا سی ثانیه ماساژ دهید. سعی کنید فوم تمام نواحی صورت شما را بپوشاند. سپس به طور کامل صورت خود را با آب ولرم آبکشی کنید.

معرفی فوم شستشوی صورت ژاک آندرل

فوم شستشوی صورت ژاک آندرل یکی از بهترین محصولات خارجی موجود در فروشگاه کیمیا نفیس است. این فوم شستشو ضمن اینکه به آرامی و به طور موثری پوست شما را از آلودگی ها پاک می کند ، به درمان اگزما، جوش های ویروسی و همینطور بسته شدن منافذ باز پوست شما نیز کمک می کند.

هنگامی که پوستتان را با این محصول می شویید چهره شما شاداب و تازه می شود. در واقع ترکیبات طبیعی و درمانی موجود در این محصول مجدداً انرژی پوست شما را بازیابی می کنند. فوم شستشوی صورت ژاک آندرل یک محصول فرانسوی و مناسب برای انواع پوست است. بنابراین می توانید با خیال راحت به صورت روزانه از این محصول استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن
مقایسه