ویژگی های کرم ضدلک خوب

اگر قبل از خرید انواع محصولات ضدلک ابتدا از ویژگی های کرم ضدلک خوب آگاه باشید، قطعا می توانید بهترین و موثرترین کرم ضد لک را خریداری نمایید.

ایجاد لکه های تیره بر روی پوست صورت برای بسیاری به خصوص خانم ها آزاردهنده است ، به همین خاطر افرادی که به زیبایی و شفافیت پوست خود اهمیت می دهند همیشه به دنبال راه حلی برای کاهش یا برطرف کردن این لکه ها هستند.

شروع درمان با انواع کرم های ضد لک خوب نظیر کرم ضد لک قوی درماتوم می تواند یک راه حل ایده آل برای از بین بردن آثار لکه های صورت باشد و حتی از پدیدار شدن آنها در نقاط دیگر پوست در آینده نیز جلوگیری کند. اما ویژگی های کرم ضدلک خوب که باعث می شود لکه های روی پوست شما ناپدید شوند چیست؟ ما در اینجا تعدادی از بهترین ترکیبات و ویژگی های کرم های ضد لک خوب را که برای پوست شما بسیار مناسب هستند ، ذکر کرده ایم. با ما همراه باشید.

ویژگی های کرم ضدلک خوب و تاثیر کرم های ضدلک

کرم های ضد لک قوی با موادی که به طور قابل ملاحظه ای تولید ملانین پوست شما را کاهش داده و بازسازی سلول های پوستی را نیز تحریک می کنند ، فرموله شده اند.

تأثیر کرم های ضد لک به نوع لکه ای که روی پوست شما وجود دارد و قصد درمان آن را دارید بستگی دارد. برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه باید بر اساس نوع لکه پوستی ، کرم ضد لک مناسب را تهیه نمایید و طبق دستورالعمل هر روز از آن استفاده کنید تا لکه های پوستی شما به مرور زمان کم رنگ و ناپدید شوند. همچنین استفاده از ضد آفتاب برای جلوگیری از ایجاد لکه های جدید بر روی پوست بسیار مهم است. و اینکه بهترین زمان برای درمان لک ها فصل پاییز و زمستان است و همچنین استفاده از یک لایه بردار مکمل می تواند روند درمان را تسریع ببخشد .که در بعضی مواقع ترکیبات لایه بردار در خود محصول ضد لک استفاده شده است .

بررسی انواع لکه های پوستی

هایپر پیگمانتاسیون (تجمع بیش از حد رنگدانه ها در بافت های پوستی) : این لکه های پوستی معمولاً بر روی صورت ، گردن و دکلته یا دست ها ظاهر می شوند. برای مقابله با آنها ، علاوه بر استفاده از کرم های ضدلک موثر نظیر کرم ضد لک قوی درماتوم ، استفاده از یک ضد آفتاب مناسب در طول سال نیز ضروری است. هایپر پیگمانتاسیون به دو نوع تقسیم می شوند:

بررسی انواع لکه های پوستی

 به دلیل افزایش تولید ملانین ظاهر می شوند. کک و مک ، ملاسما یا هایپرپیگمنتیشن (تیرگی یا لکه های پوستی) ناشی از التهاب در این گروه قرار دارد. برای برطرف نمودن لکه های پوستی ناشی از این نوع می توان از کرم های ضدلک به خوبی استفاده کرد.

علاوه بر موارد بالا برخی دیکر از لکه هایی که بیشتر بر روی پوست صورت ظاهر می شوند عبارتند از:

لکه های ناشی از تابش نور خورشید : تیره تر از تن طبیعی پوست شما هستند. عدم استفاده ی منظم از ضد آفتاب و قرار گرفتن در زیر نور مستقیم خورشید موجب پدیدار شدن چنین لکه هایی می شود.تکرار این قرار گرفتن در برابر نور خورشید ضخامت پوست را نیز افزایش داده و لایه شاخی روی سطح پوست ایجاد می کند.

کک و مک : یا همان لکه های کوچک قهوه ای که به صورت نامنظم بر روی پوست پراکنده شده اندو با آفتاب پر رنگ تر می شوند.

درماتیت (برلوک) : که از مصرف بی رویه لوازم آرایش و عطرهای نامرغوب ایجاد می شود.

لکه های ناشی از جای زخم یا ضایعات باقی مانده از آکنه ، تبخال و یا درماتیت تماسی آلرژیک

ترکیبات و ویژگی های کرم ضدلک خوب چیست؟

ترکیبات و ویژگی های کرم ضدلک خوب چیست؟

کرم های ضد لک به اشکال مختلفی در بازار وجود دارند: شما می توانید محصولات ضد لک را در انواع امولسیون ، ژل ، سرم ، محلول هیدروالکلی و ماسک پیدا کنید. به این ترتیب با توجه به تنوع بالای این محصولات خرید یک کرم ضد لک سازگار با نوع پوست شما بسیار آسان است. یک کرم ضدلک خوب با استفاده از مکانیسم های مختلف ، در چندین مراحل ، سنتز ملانین را متوقف کرده و باعث می شود لکه های پوستی شما از بین برود.

این مکانیسم ها در اثر فرمولاسیون پیشرفته به کار رفته در کرم های ضدلک خوب به دست می آیند. در واقع در یک کرم ضد لک خوب مواد موثره مختلفی وجود دارد که می تواند به مرور زمان انواع لک های پوستی را درمان کند. برای مثال شما می توانید برخی از ترکیبات زیر را بر روی برچسب محصول مورد نظر خود مشاهده کنید.

آلفا هیدروکسی اسیدها: این ترکیبات از بهترین عملکرد جهت لایه برداری از پوست شما برخوردار هستند و به این ترتیب می توانند ظاهر لکه های پوستی را به حداقل برسانند.

عصاره های گیاهی: برخی از عصاره های گیاهی مانند آربوتین ، عصاره شیرین بیان (لیکورایس) ، بابونه ، شی باتر، روغن آووکادو و ترکیبات دیگر در کاهش لکه های پوستی موثر شناخته می شوند.

آنتی اکسیدان ها: مانند ویتامین C در کنار دیگر ترکیبات می توانند به کاهش لکه های پوستی شما کمک کنند.

اما علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، مواد دیگری مانند کوجیک اسید ، اسید رتینوئیک و هیدروکینون و رزورسینول نیز در برخی از محصولات بسیار قوی ضد لک وجود دارد که بهتر است این کرم ها حتما زیر نظر یک پزشک متخصص پوست مصرف گردد. کرم ضد لک قوی درماتوم فاقد کوجیک اسید و هیدروکینون است بنابراین می توانید بدون نسخه پزشک از آن استفاده نمایید.

آیا برای درمان لک صورت استفاده از کرم ضدلک خوب کافی است؟

به یاد داشته باشید درمان لک صورت کار آسانی نیست و به نوع لک ، قدمت لک و لایه ای از پوست که لک در آن ایجاد شده است بستگی دارد. در واقع هر چه لکه های پوستی شما در لایه های پایین تر مانند لایه درم تشکیل شده باشند ، درمان آنها سخت تر است و به زمان بیشتری نیاز دارد. بنابراین باید صبور باشید و در کنار استفاده از یک کرم ضدلک موثر ، استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید و همینطور از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید تا به نتیجه دلخواه خود دست یابید.همراه کردن محصولات آبرسان و لایه بردار نیز روند درمان را تسریع خواهند بخشید .

آیا برای درمان لک صورت استفاده از کرم ضدلک خوب کافی است؟

اهمیت استفاده از ضد آفتاب در کنار کرم ضد لک

لکه های پوستی با قرار گرفتن در معرض نور آفتاب بدتر می شوند. بنابراین لازم است در تمام طول سال به خصوص در فصول بهار و تابستان ، نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب ، حتما ضد آفتاب بزنید و آن را هر دو ساعت یکبار تکرار کنید. توصیه می شود به هیچ عنوان اهمیت استفاده ی روزانه از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.و حتی توصیه ما پرهیز شما از آفتاب (در صورت امکان ) می باشد .

کرم های ضد لک به کاهش لکه های پوستی و تساوی رنگ پوست با کاهش تولید ملانین کمک می کنند. با این حال ، نتیجه به دست آمده از همه آنها یکسان نیست. انتخاب یک کرم ضد لک قوی می تواند لکه های پوستی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد. درمان لکه های پوستی تا حد زیادی به استفاده شما از یک ضد آفتاب مناسب نیز بستگی دارد. یک کرم ضد لک خوب مانند کرم ضد لک قوی درماتوم حاوی مواد موثر ضد آفتاب نیز می باشد که از اثرات مخرب پرتوهای مضر ماوراء بنفش نور خورشید جلوگیری می کند. همین الان می توانید کرم ضد لک قوی درماتوم را از فروشگاه اینترنتی کیمیا نفیس خریداری نمایید.

منبع: /https://brightsidebeauty.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن
مقایسه