پیشگیری و درمان سیاهی دور چشم

اگر چه حلقه های تیره زیر چشم می تواند ناشی از خستگی شما باشد ، اما به طور کلی سیاهی دور چشم دلایل اصلی دیگری نیز دارد. در اینجا به پیشگیری و درمان سیاهی دور چشم با استفاده از کرم های موثری همچون کرم احیاء کننده دور چشم درمایونیک می پردازیم. پیشنهاد می کنیم همچنان با کیمیا نفیس همراه باشید و محصولات فوق العاده و تخفیفات ویژه این فروشگاه را از دست ندهید.

آنچه باید در مورد سیاهی دور چشم بدانید

حلقه های تیره دور چشم که به آنها سیاهی دور چشم نیز گفته می شود موجب تغییر رنگ اطراف ناحیه چشم شما می شوند. در حالی که بسیاری از افراد سیاهی دور چشم را با کمبود خواب مرتبط می دانند ، اما اکثر افراد در اثر وراثت نیز این مشکل را دارند. در واقع بعضی از افراد ممکن است بیشتر از دیگران مستعد به وجود آمدن تیرگی و سیاهی در اطراف چشم خود باشند ، زیرا این مسئله در خانواده آنها وجود داشته است.

اما جدا از اینکه از نظر ژنتیکی مستعد ابتلا به سیاهی دور چشم هستید یا خیر ، برخی از شیوه های غلط زندگی هم باعث ایجاد و تشدید علائم آن می شود. برای مثال کمبود خواب ، آلرژی ، بیماری ،کم خونی، مصرف دخانیات ، بالا رفتن سن و سایر عوامل در ایجاد حلقه های سیاه دور چشم نقش دارند. اگر برای رفع سیاهی دور چشم سراغ کرم های دور چشم رفته اید، باید این نکته را در نظر بگیرید که پزشکان همواره تاکید می کنند پوست اطراف ناحیه چشم بسیار ظریف و حساس است و در نتیجه در برابر مشکلات پوستی آسیب پذیرتر خواهد بود. بنابراین حتما در مورد محصولاتی که در این ناحیه از صورت خود استفاده می کنید دقت کافی داشته باشید.

پیشگیری و درمان سیاهی دور چشم

کرم احیاء کننده دور چشم درمایونیک یک محصول بی ضرر و فوق العاده برای کاهش تیرگی و سیاهی دور چشم شماست. همین الان می توانید این محصول را از فروشگاه ما خریداری نمایید.

دلیل ظاهر شدن سیاهی دور چشم چیست؟ (علل شایع: آلرژی فصلی ، کم خونی و فقر آهن)

رایج ترین علت سیاهی دور چشم کمبود خواب است. کمبود خواب باعث می شود که پوست کم رنگ تر به نظر برسد. کم خوابی همچنین باعث کم آبی بدن و کاهش گردش خون در پوست می شود ، که این امر منجر به افزایش سیاهی دور چشم می شود. اما این تنها یکی از دلایل ایجاد تیرگی دور چشم است. یکی دیگر از عواملی که باید در نظر گرفت افزایش سن است. با افزایش سن پوست شما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد، که این امر منجر به نازک شدن پوست شده و بنابراین رگ های خونی اطراف ناحیه چشم را در معرض دید قرار می دهد.

آلرژی هم یکی دیگر از دلایل سیاهی دور چشم است.  هنگامی که فرد دچار آلرژی می شود ، اتفاقی که معمولاً رخ می دهد ملتهب شدن ، پف کردن و یا خارش پوست اطراف چشم است که منجر به حساس شدن ناحیه چشم می شود. در صورت عدم درمان آلرژی ، این بیماری می تواند منجر به تیرگی بیشتر ناحیه چشم شما شود. همچنین، برخی از افراد به دلیل مسائل ژنتیکی حتی در سنین پایین تر نیز به تیرگی و سیاهی دور چشم دچار می شوند.

کمبود آهن و کم خونی نیز جزء دلایلی است که بسیار می تواند باعث ایجاد حلقه تیره در اطراف چشم ها گردد.

چگونه از سیاهی دور چشم پیشگیری کنیم؟

یکی از بهترین روش ها برای پیشگیری و درمان سیاهی دور چشم داشتن یک رژیم غذایی متعادل به همراه ورزش منظم است. با داشتن یک رژیم غذایی مناسب ، بدن شما از درون تقویت و پاکسازی می شود. مصرف غذایی که سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی باشد ، در حفظ شادابی پوست اطراف چشم و دیگر نواحی صورت بسیار مهم است. ورزش نیز با تنظیم گردش خون و اکسیژن به سلامتی و جوانی پوست بدن شما کمک می کند. گردش خون سالم نه تنها به دفع سموم کمک می کند ، بلکه به ترمیم سلول های پوستی نیز کمک می کند. این امر در حفظ خاصیت ارتجاعی پوست اطراف ناحیه چشم مهم است. همچنین شما می توانید با استفاده از کرم های دور چشم موثری همچون کرم احیاء کننده دور چشم درمایونیک  از تیرگی و سیاه شدن اطراف چشم خود جلوگیری کنید.

چگونه از سیاهی دور چشم پیشگیری کنیم؟

درمان های سیاهی دور چشم چیست؟

استراحت کافی به خلاص شدن از سیاهی دور چشم کمک می کند ، با این حال ، این کافی نیست ، به خصوص اگر دلیل آن به خاطر ژنتیک ، آلرژی و بیماری باشد. روش های مختلفی برای رفع تیرگی دور چشم وجود دارد ، اما همیشه استفاده از روش های تخصصی بهتر است و شما را سریع تر به نتیجه مطلوب می رساند.

برای درمان سیاهی دور چشم می توانید با استفاده از محصولات دور چشم تخصصی در خانه شروع کنید. شما باید در سن 25 سالگی استفاده از کرم دور چشم را شروع کنید. کرم های دور چشم مارک های معتبری همچون درمایونیک وژاک آندرل  مخصوصاً برای درمان پوست اطراف ناحیه چشم فرموله شده اند و استفاده از آنها ضرری ندارد.

همچنین هنگامی که از تونر ، ماسک ، کرم ضد جوش و سایر کرم ها و محصولات مراقبت از پوست استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که آنها را با فاصله از ناحیه اطراف چشم خود زده اید.

و برای مراقبت از پوست اطراف چشم حتما از محصولات تخصصی مخصوص دور چشم استفاده کنید

آیا کرم های دور چشم برای درمان این تیرگی ها موثر هستند؟

اگر چه ممکن است در مواردی تیرگی دور چشم ما بیش از حد معمول شده باشد. اما با این وجود هم بسیاری از متخصصان می گویند که تیرگی دور چشم قابل درمان است. بسیاری از متخصصان پوست کرم های دور چشم را درمانی برای چین و چروک ، افتادگی پلک ، پف و همینطور رفع سیاهی دور چشم می دانند. برای درمان تیرگی دور چشم می توانید از کرم احیاء کننده دور چشم درمایونیک و ژاک آندرل استفاده نمایید. این کرم حاوی فرمول های روشن کننده ، تقویت کننده ، ترمیم کننده و جوان کننده پوست اطراف چشم است و به تقویت و مرطوب شدن دور چشم شما قبل از خواب کمک می کند.

منبع: consumerhealthdigest.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن
مقایسه