لیفتینگ پوست صورت بدون جراحی

لیفتینگ پوست صورت بدون جراحی

در حال حاضر صدها محصول لیفت صورت در بازار وجود دارد. برخی از این محصولات مصرف کنندگان را متقاعد ساخته اند که لیفتینگ پوست صورت بدون جراحی و با استفاده از مصرف این محصولات نیز امکان پذیر است. محصولات لیفتینگ پوست صورت با برندهای معتبر می توانند با کاهش افتادگی پوست و چین و چروک های ریز صورت، علائم پیری را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. در ادامه به روش های لیفتینگ پوست صورت بدون جراحی با استفاده از برخی از بهترین محصولات مراقبت از پوست در فروشگاه کیمیا نفیس می پردازیم.

البته نا گفته نماند هیچ کرم لیفت صورتی نمی تواند به سرعت نتایج کاملا مشابه با عمل جراحی لیفت صورت را ارائه دهد، اما با این وجود استفاده از یک کرم لیفتینگ موثر به همراه رعایت نکات دیگر مراقبت از پوست، شما را به مرور زمان به نتیجه دلخواه می رساند.

لیفتینگ پوست صورت بدون جراحی در خانه

اینکه یک کرم لیفتینگ صورت یا ضد پیری تا چه حدی می تواند تاثیرگذار باشد، به مقدار زیادی به مواد داخل کرم بستگی دارد. همانطور که در مباحث قبلی گفته شد آلودگی هوا، رژیم غذایی نامناسب، رادیکال های آزاد و …  با کم کردن حالت ارتجاعی پوست به مرور زمان باعث پیری پوست می شوند. در این صورت کرم هایی که حاوی آنتی اکسیدان ها هستند می توانند به نبرد با رادیکال های آزاد کمک کنند. در ادامه به برخی از ترکیبات موثر در کرم های لیفتینگ صورت اشاره خواهیم کرد.

لیفتینگ پوست صورت بدون جراحی در خانه

  • رتینول

رتینول ، مشتق شده از ویتامین A ، ماده ای است که برای کاهش خطوط ریز و چین و چروک ها موثر شناخته شده است. بنابراین، برای انتخاب یک محصول لیفتینگ مناسب بهتر است محصولاتی را در نظر بگیرید که حاوی رتینول هستند.

برای مثال کرم رتینول ضد چروک قوی ساسکین یکی از محصولات ویژه فروشگاه کیمیا نفیس است که حاوی میکروکپسول های ریتنول خالص است و به همین خاطر از خاصیت ضد چروک بودن قوی برخوردار بوده و باعث تغذیه، تحریک و نوسازی سلول های پوستی می شود و در عین حال رطوبت پوست شما را نیز حفظ می کند.

  •  هیدروکسی اسیدها 

بسیاری از کرم های لیفت صورت محبوب دیگر نیز حاوی هیدروکسی اسید ها هستند. اسیدهای هیدروکسی اسیدهایی هستند که از میوه های مختلفی گرفته شده اند. این اسیدها لایه بیرونی پوست را از بین می برد و در نتیجه لایه جدیدی از پوست ایجاد می شود. از آنجا که پوست جدید جوان تر می باشد، بنابراین به نظر می رسد محصولاتی که حاوی اسید هیدروکسی هستند برای لیفتینگ و جوانسازی پوست موثر هستند.

کرم آلفاسل AHA 15% لایسل نیز یکی دیگر از محصولات محبوب حاوی هیدروکسی اسید است. شما عزیزان می توانید همین الان این محصولات را از فروشگاه کیمیا نفیس خریداری نمایید. و در کنار محصولات لیفت، این ترکیبات و محصولات هم جذب و هم درمان را برای شما افزایش می دهند .

البته به خاطر داشته باشید هنگامی که از محصولا حاوی هیدروکسی اسیدها استفاده می کنید، پوست جدید شما در معرض آفتاب آسیب جدی می بیند. بنابراین هنگام استفاده از هر محصولی که حاوی  هیدروکسی اسید ها  می باشد، حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

لیفتینگ پوست صورت

  • ویتامین‌های مورد نیاز پوست مثل ویتامین E و C

ویتامین C و E نقش مهمی در سلامتی و شادابی پوست دارند. این دو ماده مغذی توانایی بالایی در خنثی کردن رادیکال‌های آزاد نور آفتاب دارند. علاوه بر این به حفظ کلاژن سالم پوست کمک می کنند که موجب استحکام بیشتر پوست شما می شود. در واقع ویتامین C برای سنتز کلاژن مورد نیاز پوست سالم و  ویتامین E نیز برای حفظ اتصالات مناسب بین فیبرهای کلاژن مورد نیاز است.

کرم تغذیه کننده پوست حاوی ویتامین C اورین بیوتک، سرم ویتامین C مدیلن و اکسیر جوانی ویتامین C تغلیظ شده الکسیس برخی از محصولات موجود در این سایت هستند که حاوی ویتامین های موثر برای پوست اند.

  • کلاژن

کلاژن یکی دیگر از ترکیبات موثر ضد پیری و افتادگی پوست است که در کرم های لیفتینگ صورت و همینطور محصولات دیگر جوانساز و ضد پیری پوست استفاده می شود. برخی از محصولات حاوی کلاژن موجود در این فروشگاه عبارتند از:

کرم بیوتی افکت کلاژن ساز باله آ

سایر محصولات لیفت کننده و سفت کننده پوست

برخی دیگر از محصولات لیفت کننده پوست هستند که فرمولاسیون آنها به طور کاملا تخصصی برای لیفت صورت طراحی شده است. محصولات لیفتینگ صورت زیاد است. در اینجا به معرفی معروف ترین مارک های ایرانی و خارجی لیفتینگ صورت که شما عزیزان می توانید همین الان آنها را از این فروشگاه خریداری کنید اشاره می کنیم.

محصولات لیفت کننده

شایات ذکر است این محصولات دارای اثرات لیفتینگ و ضد چروک بسیار قوی هستند که با حجم دهی به صورت شما موجب بازگرداندن فرم چهره جوانی شما می شوند و حتی از افتادگی پوست شما نیز پیشگیری می کنند.

شما عزیزان همچنین می توانید از مجموعه پک های درمانی لیفت کننده پوست صورت که با تخفیف ویژه در همین سایت به فروش می رسد نیز استفاده نمایید.

برخی نکات دیگر در خصوص لیفتینگ پوست صورت بدون جراحی

-هنگام خرید هر نوع کرم لیفت صورت، یادآوری چند نکته بسیار مهم است. اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که قبل از خرید هر نوع کرم لیفت کننده ابتدا نسبت به میزان اثربخشی ترکیبات داخل آن مطلع شوید. چون برخی از کرم ها ممکن است پیشرفت های کمی را نشان دهند و حتی برخی دیگر هیچ کارایی نداشته باشند. بنابراین کیفیت کرم لیفت کننده در نتیجه بخش بودن آن بسیار تاثیرگذار است. البته همه کرم های لیفت کننده گران لزوما بهترین نیستند. بنابراین قبل از خرید با یک پزشک یا مشاور با تجربه پوست مشورت نمایید.

-برخی از کرم های لیفت کننده صورت نیز باعث تحریک و قرمز شدن پوست شما می شوند، بنابراین در صورت مشاهده هر نوع حساسیت و تغییر رنگ در پوست خود از مصرف کرم خودداری نمایید.

– یه یاد داشته باشید که عواملی همچون کم آبی بدن، نور آفتاب و  همینطور دود سیگار می تواند باعث از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست شما شود، بنابراین برای داشتن پوست جوان و شاداب سعی کنید به این موارد توجه کنید.

_در کنار مصرف کرم های لیفت حتمآ از ماساژ کمک بگیرید که تاثیر درمان کرم ها را برای شما افزایش می دهند.

_در کنار محصول لیفت خود از هیدروکسی اسید ها و آبرسان به صورت مکمل درمان کمک بگیرید تا اثر سریعتر و بهتری دریافت کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن
مقایسه