درمان جای زخم و بخیه

درمان جای زخم و بخیه برای بسیاری از افرادی که به ظاهر پوست خود اهمیت می دهند مهم است. از آنجا که استفاده از درمان های خانگی برای از بین بردن جای همه زخم ها کارایی ندارد، در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از موثرترین کرم های ترمیم کننده پوست  نظیر کرم ترمیم کننده اورین بیوتک اشاره کنیم. همچنین با آگاهی از مواد فعال موجود در کرم های ترمیم کننده ، می توانید بهترین محصول را برای ترمیم و درمان جای زخم و بخیه بر روی پوست خود انتخاب کنید. برای مثال تحقیقات نشان می دهد استفاده از کرم های ترمیم کننده حاوی ویتامین E نظیر کرم ترمیم کننده اورین بیوتک قبل و بعد از جراحی باعث بهبود جای زخم ها می شود.

کرم های ترمیم کننده چقدر موثر هستند؟

اسکارها از نظر نوع و شدت متفاوت هستند. جای برخی از زخم های خفیف با گذشت زمان به خودی خود سبک و محو شده و تقریباً نامرئی می گردد. در عین حال برای کاهش جای زخم های شدید یا عمیق ممکن است به برخی از درمان های پزشکی قوی نیاز داشته باشید. اما برای زخم هایی که بین خفیف و شدید هستند ، استفاه از کرم های ترمیم کننده جای زخم می تواند مفید باشد.

نتایج نشان می دهد کرم های ترمیم کننده جای اسکار قطعاً می توانند انواع مختلفی از اسکارها را تحت تأثیر قرار دهند. نوع و مدت زمان جای زخم و همچنین سن شما اغلب تعیین می کند که آیا یک کرم اسکار برای شما موثر خواهد بود یا خیر. قبل از تهیه کرم ترمیم کننده ، برای تعیین اینکه بدانید چه نوع کرمی برای زخم شما مفید است بهتر است با یک پزشک و یا مشاور پوست مجرب مشورت نمایید. همچنین در برخی موارد کرم های اسکار ممکن است به تنهایی برای درمان جای زخم و بخیه کافی نباشند.

اسکار و جای زخم گاهی اوقات به ترکیبی از روش های درمانی نیاز دارد که شامل کرم ترمیم کننده هم می شود. شدت جای زخم اغلب میزان موفقیت کرم ترمیم پوست در درمان را تعیین می کند. همچنین به خاطر داشته باشید که در هنگام استفاده از کرم های اسکار ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتایج بهبودی بر روی پوست شما مشاهده گردد.

چگونه بهترین کرم ترمیم کننده را انتخاب کنیم؟

برای این منظور بهتر است با یک متخصص پوست در مورد بهترین نوع درمان جای زخم خود صحبت کنید. این می تواند در طولانی مدت در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند. مشاوران خدمات بهداشتی نظیر همکاران ما در فروشگاه اینترنتی کیمیا نفیس هم می توانند پیشنهادات و  نکاتی را در مورد استفاده از کرم های ترمیم کننده موثر به شما ارائه دهند.

به ترکیبات فعال کرم ترمیم کننده توجه کنید

شما باید هنگام خرید یک کرم مناسب آسیب های پوستی به مواد موثره اصلی آن توجه نمایید. محصولی را در نظر بگیرید که ثابت شده در کاهش ظاهر زخم موثر است. برخی از ترکیبات فعال مانند سدیم کربوکسی بتاگلوکا ، زینک ، کالاندولا ، عصاره زعفران، آلوئه ورا، چای سبز و مواد موثر دیگر می توانند برای بهبود سریع تر جای زخم شما مفید باشند. همچنین مطمئن شوید کرم اسکار مورد نظر شما حاوی مواد حساسیت زا نیست.

– در مورد سازنده محصول تحقیق کنید

همیشه قبل از خرید هر نوع محصول آرایشی بهداشتی به دنبال اطلاعات مربوط به سازنده محصول باشید. اگر یافتن اطلاعات مربوط به شرکت یا محصول در اینترنت بسیار محدود و دشوار است، این می تواند نشان دهنده سابقه کم سازنده باشد. همچنین توصیه می شود از یک فروشنده مطمئن خریداری کنید. نظرات و تجربیات کاربران دیگر در این خصوص می تواند در انتخاب بهترین کرم برای درمان جای زخم به شما کمک کند. همچنین به یاد داشته باشید لزوما گران ترین کرم ترمیم کننده پوست نمی تواند بهترین انتخاب برای درمان جای زخم شما باشد. بنابراین در خرید کرم ترمیم کننده پوست اشتباه نکنید.

کرم ترمیم کننده اورین بیوتک با قیمت مناسب و اثرگذاری بالا می تواند بهترین انتخاب برای درمان جای زخم های پوستی شما باشد. استفاده از این کرم منجر به بهبود و بازسازی پوست آسیب دیده شما می شود.

نحوه استفاده از کرم ترمیم کننده جای زخم و بخیه

همیشه قبل از استفاده دستورالعمل های محصول را مطالعه کنید. مثلا برخی از کرم های ضد اسکار قرار است یک بار در روز استفاده شوند. در این صورت ، استفاده بیش از آنها نه تنها باعث بهبود سریع تر جای زخم نمی شود بلکه ممکن است منجر به التهاب پوستی و بدتر شدن وضعیت زخم شما گردد. همچنین قبل از استفاده از کرم حتما پوست خود را بشویید و خشک کنید. بعد از مالیدن کرم بر روی ناحیه آسیب دیده پوست ، ماساژ پوست می تواند در جذب بهتر ترکیبات کرم و بهبودی سریع تر موثر باشد.

هنگام استفاده از کرم ترمیم کننده پوست چند نکته زیر را به خاطر داشته باشید :

  • به یاد داشته باشید که زخم ها یک شبه بهبود نمی یابند و و ضعیت زخم ها ، چه قدیمی و چه جدید ، یک شبه تغییر نمی کند. بنابراین باید به طور مداوم از کرم استفاده کنید تا تغییرات را به تدریح احساس نمایید.
  • تلاش برای کاهش جای زخم قبل از بهبود کامل پوست می تواند باعث بدتر شدن آن شود. بنابراین قبل از استفاده مطمئن شوید زخم شما بسته شده باشد.
  • صبور باشید و برای مدت زمان مشخص شده از محصول طبق دستورالعمل آن استفاده کنید. ممکن است 2 تا 6 ماه طول بکشد تا شروع به دیدن نتایج قابل توجهی کنید.

معرفی کرم ترمیم کننده اورین بیوتک

ایجاد زخم می تواند در اثر بریدگی ، سوختگی ، جراحی ، آکنه و سایر موارد دیگر باشد که روی پوست شما تأثیر می گذارد. هنگامی که زخمی دارید ، پوست شما سعی می کند در ابتدا خود را ببندد تا بدن شما را از میکروب ها و باکتری ها محافظت کند، سپس شروع به ترمیم خود می کند. اما در برخی موارد بدن به تنهایی نمی تواند جای زخم و بخیه را به طور کامل از بین ببرد و آثار ناشی از زخم تا همیشه بر روی پوست باقی می ماند.  در این صورت نیاز است که با توجه بیشتر به پوست و استفاده از روش های درمانی مختلف همچون کرم های ترمیم کننده شروع به کاهش و درمان جای زخم خود کنید.  برخی از کرم ها مانند کرم ترمیم کننده اورین بیوتک با برخورداری از ویتامین ها و دیگر مواد موثره اصلی همچون Biopeptide Cl، DermCom، GM Glucan و … به صورت تخصصی به درمان جای زخم و بخیه کمک می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن
مقایسه