ترمیم مو دکلره شده

در حالی که دکلره یا رنگ مو می تواند درخشندگی و جذابیت موهای شما را بیشتر کند. اما متأسفانه وز شدن مو ، شکنندگی مو ، موخوره و همینطور خشکی و آسیب دیدگی که اغلب با دکلره کردن موها همراه است می تواند نتیجه عکس داشته باشد. دکلره مو در اکثر اوقات موها را خشک کرده و به آنها آسیب می رساند ، اما خوشبختانه با استفاده از محصولات مناسبی همچون شامپو احیا کننده موهای آسیب دیده سندو و همینطور مراقبت های دیگر می توان بار دیگر نرمی و براقی موها را برگرداند. ترمیم مو دکلره شده با استفاده از محصولات مرطوب کننده و نرم کننده ی مو امکان پذیر است. این محصولات تارهای موی آسیب دیده را آبرسانی کرده و از مو بیشتر محافظت می کنند. به این ترتیب با مراقبت مناسب از مو و چند روش درمانی هدفمند ، می توانید به بازیابی کوتیکول مو کمک کرده و ظاهر موهای خود را بهبود بخشید.

دکلره چگونه به مو آسیب می رساند؟

در فرآیند دکلره کردن مو ، آرایشگر موی شما را به رنگ پایه ای بی رنگ می رساند تا بتواند موهای شما را به رنگ های روشن و فانتزی درآورد. بنابراین برای اینکه موهای خود را به پایه رنگ مورد نظر برسانید مجبور هستید از مواد شیمیایی بی رنگ کننده مو استفاده کنید. این فرآیند با باز شدن کوتیکول مو آغاز می شود ، سپس به ساقه موها نفوذ کرده و رنگ طبیعی و اسیدهای چرب طبیعی موهای شما حل می کند. نتیجه چیست؟ شما فولیکول های مویی پیدا می کنید که تخلخل بیشتری دارند و موهای شما را خشک تر و مستعد شکستن می کنند. در نتیجه موهای شما آسیب دیده می شود.

ترمیم مو دکلره شده

ترمیم مو دکلره شده و آسیب دیده لزوماً پیچیده نیست ، به شرطی که محصولات مناسبی را برای این منظور داشته باشید و طی یک رویکرد یک یا چند مرحله ای مشکلات مختلف مو از جمله خشکی ، آسیب و همینطور از بین رفتن درخشش موها را برطرف کنید. برای این منظور ما به شما شامپو محافظ موهای رنگ شده سندو پیشنهاد می کنیم. این محصول در حالی که از موهای تازه رنگ شده شما محافظت می کند ، در ترمیم مو دکلره شده بسیار موثر است.

 

چند نکته برای دکلره کردن موها

  • بعد از دکلره مو ، بهتر است موهای خود را با فاصله زمانی بیشتری بشویید. هنگام شستشوی موها نیز فقط از شامپوهایی که برای موهای رنگ شده فرموله شده اند مثل شامپو مغذی و آبرسان موهای خشک و دهیدراته سندو استفاده کنید.
  • شامپو و نرم کننده را با آب خنک بشویید. آب داغ می تواند باعث باز شدن کوتیکول شود ، بنابراین ممکن است رنگ موهای شما شسته شود.
  • برای دکلره کردن مو حتما نزد یک آرایشگر حرفه ای بروید. رنگ آمیزی های حرفه ای مثل دکلره مو بهتر است به متخصصان واگذار شود. چرا که یک رنگ شناس حرفه ای به خوبی می داند که چگونه از محصولات صحیح استفاده کند تا آسیب را به حداقل برساند.
  • قبل از دکلره کردن ، به مرطوب سازی موهای خود توجه بیشتری کنید و از فعالیت های آسیب رسان دیگر مانند حالت دادن با حرارت سشوار و اتو مو ، حداقل برای چند هفته خودداری کنید.
  • یک مطالعه نشان داده است که نگه داشتن سشوار در 15 سانتی متری مو و دور نگه داشتن سشوار می تواند به کاهش آسیب مو کمک کند.
  • از یک محصول محافظت کننده مو در برابر حرارت استفاده کنید. این محصولات برای کمک به محافظت از مو و جلوگیری از موخوره مناسب هستند.
  • برای از بین بردن انتهای خشک و آسیب دیده ، موهای خود را مرتب کوتاه کنید.

شامپوهای مناسب برای ترمیم مو دکلره چه ویژگی هایی دارند؟ + معرفی چند شامپو ترمیم مو

اگر به تازگی موهای تیره خود را به رنگ روشن در آورده اید ، احتمالاً از آسیب هایی که محصولات شیمیایی سفید کننده یا بی رنگ کننده مخصوص دکلره مو می توانند به موهای شما وارد کنند ، آگاه هستید. شامپوهای مناسب برای ترمیم مو دکلره نظیر شامپو موهای خشک و آسیب دیده ژاک آندرل ، با pH مناسب فرموله شده اند تا از آسیب بیشتر ساقه مو جلوگیری کرده و تارهای موهای شما را آبرسانی کنند. این شامپوها معمولا حاوی آنتی اکسیدان ها ، عصاره های گیاهی موثر و  ویتامین های مغذی پوست و موی سر هستند. در این صورت نه تنها دوام رنگ مو های شما طولانی تر می کنند و در نتیجه موهای شما بهتر و جذاب تر به نظر می رسند، بلکه سلامت موها نیز تضمین می شود. چرا که این محصولات اغلب منجر به کنترل ریزش موساقه نیز می شوند. برخی دیگر از محصولات موجود در فروشگاه کیمیا نفیس که با هدف ترمیم موهای رنگ شده و آسیب دیده تولید شده اند عبارتند از :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن
مقایسه