ضد آفتاب رنگی بهتر است یا ساده؟

حتما از قبل می دانید که استفاده از ضد آفتاب به صورت روزانه آن هم در روزهای آفتابی چقدر مهم است. اما با این حال ممکن است در انتخاب نوع ضد آفتاب و اینکه آیا ضد آفتاب رنگی بهتر است یا ساده؟ دچار تردید شده باشید. در واقع انتخاب ضد آفتاب مناسب برای پوست می تواند پیچیده شود. بحث در مورد اینکه کدام نوع ضد آفتاب بهترین نوع است و آیا ضد آفتاب رنگی بهتر است یا ساده؟ برای خانم ها بسیار اهمیت دارد.

هدف ما در کیمیا نفیس کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه در مورد مناسب ترین ضد آفتاب برای نوع پوست شما است. در ادامه بحث نیز در خصوص ویژگی های یکی از بهترین ضد آفتاب های موجود در فروشگاه اینترنتی کیمیا نفیس به نام پک ضد آفتاب و ابرسان وین وان توضیحاتی را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه خواهیم داد.

چه عواملی بر روی انتخاب کرم های ضد آفتاب تاثیرگذار است؟

ضد آفتاب برای محافظت از پوست در برابر اثرات مضر آفتاب استفاده می شود. این محصولات به جلوگیری از آفتاب سوختگی و پیری زودرس کمک می کنند. کرم های ضد آفتاب همچنین به کاهش خطر سرطان پوست و همچنین واکنش های پوستی مانند آفتاب سوختگی و حساسیت به آفتاب که عوارض برخی محصولات پوستی و داروها است کمک می کنند. مواد فعال موجود در ضد آفتاب ها یا با جذب اشعه ماورا بنفش (UV) خورشید ، از رسیدن آن به لایه های عمیق پوست جلوگیری می کنند و یا با انعکاس تابش آفتاب ، جلوی نفوذ این اشعه ها به پوست را می گیرند.

انتخاب کرم های ضد آفتاب به عوامل متعددی بستگی دارد و علاوه بر جنبه های مختلف درمانی و پزشکی می تواند جنبه سلیقه ای هم داشته باشد. مثلا برخی افرادی که پوست مستعد جوش دارند به دنبال کرم های oil free یا همان فاقد چربی هستند. برخی هم ممکن است کرم ضد آفتاب را برای منظور خاصی نیاز داشته باشند مثلا یک شناگر حتما باید از ضد آفتاب ضد آب یا واتر پروف استفاده نماید.

برخی خانم ها هم به دنبال کرم ضد آفتاب رنگی هستند. در واقع کرم ضد آفتاب رنگی یک کرم دو منظوره  است یعنی هم ضد آفتاب است و هم کرم پودر . به هر حال شما باید قبل از خرید حتما در خصوص نوع نیاز خود به کرم پودر و همینطور نوع پوست خود بیشتر بدانید تا بتوانید در نهایت بهترین کرم ضد آفتاب را مناسب با خواسته خود تهیه کنید.

ضد آفتاب رنگی بهتر است یا ساده؟

برخی از خانم ها فکر می کنند کرم‌ های ضد آفتاب رنگی ، بیشتر به کرم ‌پودرها شباهت دارند و چندان اثر محافظتی مناسبی در برابر اشعه های مضر آفتاب نخواهند داشت. این در صورتی است که به گفته متخصصان میزان تاثیر کرم های ضد آفتاب‌ رنگی دقیقا با کرم های ضد آفتاب ساده و بدون رنگ برابر است و هیچ تفاوتی با هم ندارد. این رنگدانه‌ها در واقع به همان ضد آفتاب های ساده اضافه شده اند و علاوه بر تاثیر ضد آفتاب به پوشش دادن پوست صورت شما و جلوه بیشتر آن کمک می کنند.

نکته ی حائز اهمیت در خصوص درست پاک کردن ضد آفتاب های رنگی است ،در صورت استفاده از یک ضد آفتاب رنگی حتما از پاک کننده های قوی استفاده نمایید.البته هنگام انتخاب ضد آفتاب های رنگی و معطر نباید حساسیت های پوستی خود را نادیده بگیرید. مثلا در صورتی که پوستتان حساس است. ممکن است ترکیبات موجود در ضد آفتاب‌های رنگی یا معطر ، التهاب و حساسیت پوستی شما را تشدید کند. بنابراین حتما به ترکیبات ضدآفتاب های ساده و رنگی توجه کنید و اگر پوست چربی دارید حتما یک ضد آفتاب رنگی فاقد چربی را انتخاب نمایید. به این ترتیب طبق گفته پزشکان متخصص پوست هیچ تفاوتی میان ضدآفتاب رنگی و ساده وجود ندارد، فقط بهتر است که ضد آفتاب دارای SPF بالای 30 باشد.

همچنین توصیه می‌شود در صورتی که هنگام استفاده از یک ضد آفتاب جدید پوست شما دچار علایم حساسیت زا نظیر قرمزی، خارش یا التهاب شد ، حتما مصرف آن ضد آفتاب را قطع کنید. پک ضد آفتاب و آبرسان وین وان موجود در فروشگاه اینترنتی کیمیانفیس مناسب پوست های چرب می باشد .

پک کرم ضد آفتاب  و آبرسان وین وان چه ویژگی هایی دارد؟

  • کرم ضد آفتاب رنگی:این کرم با پوشانندگی عالی دارای حفاظت کامل در برابر اشعه آفتاب با SPF+50 هست. پرایمر و فیلتر شیمیایی و فیزیکی (UVB/UVA) دارد و باعث یکدست شدن پوست می شود.حاوی ویتامین C که باعث روشن شدن پوست می گردد. همچنین این محصول بدون روغن (OIL FREE) بوده و مناسب برای تمامی طیف های پوست که با پوشش عالی و مخملی و دوام و ماندگاری بالا حس خوبی را به شما می دهد.

    کرم جوان کننده پوست (آبرسان قوی):

    این محصول، رطوبت رسانی قوی برای پوست می باشد که به دلیل وجود کلاژن و الاستین باعث تغذیه کامل پروتئین پوست می شود که موجب ضد پیری و افتادگی پوست می گردد. کلاژن هیدرولیز شده موجب جذب و نفوذ راحت تر و رفع و جلوگیری از چروک پوست می شود و همچنین الاستین موجود از شل شدن و افتادگی پوست جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن
مقایسه