تقویت ابرو

ابروها یکی از قابل توجه ترین اعضای صورت شما هستند که هرچه پرپشت تر و ضخیم تر باشند ، زیبایی بیشتری به چهره شما می بخشند. با توجه به این که این روزها ابروهای پرپشت و پهن در بین خانم ها مد شده است، خیلی از خانم ها به فکر تقویت ابرو های خود هستند تا آنها را به صورت طبیعی زیبا و خوش فرم نشان دهند.

محصولات زیادی در بازار به منظور تقویت ابرو و مژه عرضه شده است. یکی از این محصولات تقویت کننده، افزایش دهنده ضخامت و حجم دهنده ابرو سپیژن است. شما عزیزان می توانید هم اکنون این محصول فوق العاده را از فروشگاه اینترنتی کیمیا نفیس خریداری نمایید.

ابروهای خوش فرم و زیبا حتی می توانند نقایص جزئی چهره شما را بپوشانند و ظاهری جذاب به صورت شما ببخشند. بنابراین باید مراقب ابروهای خود باشید و در صورت نیاز آنها را تقویت کنید.

اما گاهی اوقات ابروها نیز مانند موها ، شروع به ریزش می کنند. این ریزش می تواند به علت مراقبت نادرست از آنها ، استفاده از لوازم آرایشی غیر استاندارد ، استرس ، شرایط آب و هوایی ، آلودگی هوا ، وضعیت سلامتی و عوامل دیگر باشد. در ادامه ضمن ارائه راهکارهایی برای تقویت ابرو به معرفی چندین محصول پر طرفدار در این زمینه که به رشد مجدد و سریع ابروها کمک می کند می پردازیم. با کیمیا نفیس همراه باشید.

ترکیبات موثر در محصولات تقویت ابرو

برخی از محصولات باکیفیت تقویت ابرو از برندهای پرطرفداری نظیر سپیژن شامل عناصر مغذی و تقویت کننده ای هستند که به منظور افزایش ضخامت و حجم ابرو در نظر گرفته شده اند. این عناصر به تحریک رشد ابرو در مناطقی که پراکنده  و کم پشت شده اند کمک می کنند. از آنجایی که موهای ابرو و مژگان کندتر از موهای سایر قسمت های بدن رشد می کنند ، قبل از ارزیابی بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز و میزان موفقیت این محصولات، کافی است محصول را طبق دستورالعمل درج شده بر روی بسته بندی آن بر روی ابروها اعمال کنید و پس از چندین هفته نتایج آن را مشاهده نمایید.

ترکیبات موثر در محصولات تقویت ابرو

تقویت ابرو ، جلوگیری از نازک شدن  و ریزش ابرو ، تغذیه فولیکول های مو و سرعت بخشیدن در رشد ابروها از جمله فواید استفاده از محصولات تخصصی ابرو هستند. برخی از ترکیبات موثر موجود در این محصولات که بر روی رشد و تقویت ابروها بسیار موثر است عبارتند از :

– ترکیبات گیاهی ( آلوئه ورا ، رزماری ، آرنیکا ، آویشن ، شیرین بیان ، بابونه و … ) : تسکین دهنده التهاب پوست ابرو و مهار اثرات منفی رادیکال های آزاد ، بهبود خون رسانی به فولیکول های مو ، دارای خاصیت تقویت کننده و ترمیم کننده ، احیا کننده ابرو

– مکمل های معدنی و ویتامین ها : تغذیه مناسب فولیکول های مو ، حمایت از رشد موهای جدید ابروها ، جلوگیری از ریزش بیشتر موی ابرو

– اسید های آمینه مورد نیاز : افزایش ضخامت ابرو

بیوتین یا ویتامین B7 محلول در آب : ، تقویت ساختار ابرو، کمک به رشد سریع تر موهای جدید ، ترمیم ظاهر پراکنده و نازک ابروها ، افزایش حجم موهای ابرو

– روغن کرچک : تقویت کننده ابرو ، سرعت بخشیدن به رشد موهای جدید ، افزایش ضخامت ابروها ، تحریک رشد موهای جدید و براق

آیا محصولات تقویت  کننده ابرو واقعا موثرند؟

برندهای داخلی و خارجی زیادی هستند که در حال حاضر به عنوان محصولات تقویت کننده و حجم دهنده ابرو یا تقویت کننده مژه در بازار تبلیغ می شوند. برخی از این محصولات شامل فرمول های جذاب و سرشار از مواد مغذی بسیار فعال هستند که باعث تقویت عالی ابروها و مژه های شما می شوند و همینطور باعث رشد موهای جدید در این قسمت ها می شوند.

گاهی اوقات این محصولات در یک دوره استفاده کوتاه نتایج بسیار مورد قبولی را ارائه می دهند، گاهی اوقات نیز ممکن است به خاطر برخورداری از مواد حساسیت زا موجب التهاب پوست در قسمت ابرو و یا چشم شوند. بنابراین قبل از خرید محصول تقویت کننده ابرو حتما به  مواد و ترکیبات آن دقت کنید.

تقویت کننده، افزایش دهنده ضخامت و حجم دهنده ابرو سپیژن شامل ترکیبات غیر شیمیایی و کاملا طبیعی است که حتی برای استفاده در دوران بارداری و شیردهی نیز مناسب می باشد. بنابراین با خیال راحت می توانید از این محصول استفاده نمایید. این محصول فولیکول های مو را تقویت کرده و موهای با استحکام و ضخیم را جایگزین موهای نازک و یا ریخته شده ابروی شما می کند.

تقویت ابرو سپیژن

این محصول به دلیل چند منظوره بودن آن و همچنین برخورداری از مواد طبیعی ارگانیک و فاقد پروستاگلاندین بودن به یکی از محصولات بسیار محبوب و پر فروش تقویت کننده ابرو تبدیل شده است.

محلول تقویت و رشد ابرو لامینین نیز یکی دیگر از محصولات تقویت کننده ابرو است که در فروشگاه کیمیا نفیس موجود می باشد.

بهترین رژیم غذایی برای تقویت ابرو

رشد مو یک فرایند جامع است که برخورداری از یک رژیم غذایی متعادل و سالم می تواند به آن کمک کند. خوردن رژیم غذایی ضعیف و ناسالم ، یکی از عوامل مهم در کاهش موهای ابروهای شما است. بالعکس مصرف غذاهایی که دارای مقدار زیادی ویتامین B5 ، E و C هستند و همچنین چربی های سالمی مانند دانه های آجیل ، ماهی و تخم مرغ موجب افزایش رشد و ضخامت موهای ابرو می شوند. میوه ها و سبزیجات نیز حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند  که می توانند به کاهش ریزش مو و افزایش تراکم مو کمک کنند.

بنابراین برای نتیجه گیری بهتر و سریع تر در کنار استفاده از محصولات تخصصی تقویت کننده ابرو که به صورت موضعی مورد استفاده قرار می گیرند، با رعایت یک رژیم غذایی سالم و مغذی به هر چه سالم و زیباتر شدن ابروهای خود کمک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن
مقایسه