لوگو بلویسو

اطلاعات علمی برند بلویسو

برند بلویسو با 6 محصول فوق موثر و قوی فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند شامل کرم آبرسان فاقد چربی بلویسو ، ژل شستشو پوست چرب بلویسو ،کرم آبرسان پوست خشک بلویسو ، کرم ترمیم کننده بلویسو ، کرم دور چشم پنج کاره بلویسو و کرم ضد لک بلویسو می باشند.
در این مقاله به معرفی اکتیوها و اثر بخشی هر کدام می پردازیم، همچنین با دنبال کردن مقالات می توانید از بهترین ویژگی هر کدام از محصولات در سایر برندها نیز مطلع شوید.

کرم دور چشم 5 در 1 بلویسو

کرم دور چشم 5 در 1 بلویسو

محصولی با عملکرد پنج گانه
برطرف کننده چروک، تیرگی، پف، افتادگی، استرس و آثار خستگی پوست دور چشم
حاوی آنزیم مخمر SOD ویتامین E ، پپتیدهای هیدرولیزشده سویا و برنج ، هیالورونیک اسید ، جلبک دریایی-هندوانه

آنزیم مخمر به دلیل وجود مقادیر بالایی ویتامین C و ویتامین B ، علائم پیری پوست نظیر چروک، افتادگی و لک های پوستی ناشی از افزایش سن را درمان می کند. این قارچ تک سلولی مملو از ویتامین ها، آنزیم ها و اسیدهای آمینه است که با افزایش تولید کلاژن قابلیت ارتجاعی پوست را ارتقا و با قابلیت پاکسازی، روشن کنندگی، لایه برداری، رطوبت رسانی و تغذیه پوست ، طراوت و شادابی خاصی به پوست می بخشد. از طرفی در بازسازی سلول های پوستی و بستن منافذ باز پوست (به ویژه پوست های چرب) و کنترل ترشحات چربی پوست موثر است.

اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در همه موجودات زنده یافت می شود و در بافت پوستی یک ماده ژل مانند است که فضای موجود بین فیبرهای الاستین و کلاژن را پر می کند. هیالورونیک اسید به مرور زمان و در اثر تماس با عوامل محیطی و همچنین به دلیل فرآیند
طبیعی پیری ، در بدن تجزیه شده و از بین می رود. از طرفی به دلیل کاهش تولید کلاژن و الاستین، پوست دچار خشکی ، پیری و چین و چروک می شود. ماده هیالورونیک اسید با حفظ رطوبت، ترمیم بافت ها و انعطاف پذیری پوست به رشد و ترمیم کلاژن و الاستین کمک کرده و با بهبود قوام پوست و درمان فرو رفتگی های پوستی ناشی از زخم یا خطوط عمیق ، در رفع خطوط، چین و چروک ها و جوانسازی پوست بسیار تاثیر گذاراست.

ویتامین E خواص آنتی اکسیدانی و ضد پیری دارد که آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد اشعه فرابنفش را که باعث ایجاد چین و چروک و لک های پیری می شوند، مسدود می کند. ویتامین E همچنین باعث افزایش تولید کلاژن و با حفظ خاصیت الاستیسیته پوست از تشکیل چین و چروک جلوگیری می کند.

پپتیدهای سویا و برنج محرک تولید کلاژن هستند و از طرفی به دلیل اثر سینرژیک بر روی هیالورونیک اسید باعث هیدراتاسیون طولانی مدت و نفوذ به الیه های عمیق پوست می شوند و از این طریق اثر کرم را به حداکثر می رساند.

هندوانه سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن و ویتامین C و A است که با افزایش سنتز کلاژن و الاستین و کاهش رادیکال های آزاد، روند پیری پوست را کندتر و به این ترتیب باعث کاهش چین و چروک و جوان سازی پوست می شود و به دلیل داشتن مقدار زیادی آب به عنوان یک آب رسان طبیعی باعث افزایش رطوبت پوست می شود.

اثربخشی و مزایا:

  • رفع خطوط و چروک های پنجه کلاغی و چروک های سطحی اطراف چشم
  • درمان حلقه های تیره، پف، استرس و آثارخستگی دور چشم
  • تقویت سلول های پوستی و لیفت ناحیه پوست دور چشم
  • رطوبت رسانی پوست نازک دورچشم
  • کاهش خطوط ناشی از دهیدراته شدن پوست

طریقه مصرف:

روزانه بر روی ناحیه دور چشم به صورت موضعی با حرکات ضربه ای استفاده شود.

ژل شستشوی پوست چرب بلویسو

 

ژل شستشوی پوست چرب بلویسو

جلبک دریایی ، عصاره لیمو هیدرولیزشده و آربوتین

رادیکال های آزاد تاثیرگذارترین عامل ایجاد چین و چروک پوست هستند که با کاهش تولید مجدد سلول های پوستی منجر به پیری پوست می شوند. آنتی اکسیدان ها بزرگترین دشمن رادیکال های آزاد هستند. لیمو ترش سرشار از آنتی اکسیدان های قوی است که باعث کنترل
رادیکال های آزاد مخرب می شوند و در نتیجه باعث افزایش ظرفیت بازسازی سلول ها می شود. از طرفی با قابلیت کنترل ترشحات سبوم منجربه پاکسازی پوست از ترشحات چربی می شود.
عصاره آلاریا اسکولنتا با تحریک سنتز هیالورونیک اسید و بهبود سطح آبرسانی پوست، به سلامت و زیبایی ظاهری پوست کمک کرده و با کاهش فعالیت کلاژناز و الاستاز آنزیم هایی که کلاژن و الاستین را تجزیه می کنند، به حفظ لطافت و خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند. عصاره
آلاریا اسکولنتا یک آنتی اکسیدان قوی و حاوی امگا 6، 3 ، 9 و فیتواسترول است که باعث تحریک و حفظ ارتباطات بین سلولی شده و پوست را سم زدایی کرده و با تحریک تولید کلاژن و الاستین به پوست انرژی می بخشد.

آربوتین گیاه علف خرس از مشتقات هیدروکینون بوده که خاصیت روشن کنندگی دارد و دارای ترکیباتی همچون گالیک اسید، سالسیلیک اسید،کافئیک اسید و آنتی اکسیدان ها از جمله تانن، فالونوئیدها و گلیکوزیدهاست. آنتی اکسیدان های قوی موجود در عصاره آربوتین در کاهش التهاب پوستی بسیار مؤثر می باشند. زیرا آنتی اکسیدان ها ضد التهاب های قدرتمندی هستند که با ورود به لایه زیرین پوست صورت، عوامل التهابی را مهار کرده و قرمزی پوستی را از بین می برند.

اثربخشی و مزایا:

  • پاک کننده آلودگی ها ، باقیمانده مواد آرایشی و سلول های مرده پوست
  • دارای خاصیت آبرسانی عمیق و روشن کننده پوست
  • کاهش ترشحات اضافی چربی و مات کننده پوست

طریقه مصرف:

صبح و عصر بر روی پوست مرطوب مالیده و آبکشی نمایید.

کرم آبرسان فاقد چربی بلویسو

 

کرم آبرسان فاقد چربی بلویسو

حاوی عصاره برگ جینکوبیلوبا و جلبک دریایی لامیناریا

عصاره برگ جینکوبیلوبا به دلیل داشتن خواص ضدپیری، روشن کننده و سفت کنندگی پوست و قابلیت آنتی رادیکال آزاد، در محصولات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. گیاه جینکوبیلوبا حاوی مقادیر بالایی از فالونوئیدها، ترپنوئیدها و آنتی اکسیدان ها است که از پوست در برابر آسیب اکسیداتیو سلولی ناشی از رادیکالهای مضر آزاد محافظت می کند و بالطبع در کاهش خطر ابتلا به سرطان موثر است.

ترکیبات ضد التهابی جلبک دریایی لامیناریا تاثیر بسیار مثبتی در رفع و التیام آکنه پوست دارد و خاصیت آنتی اکسیدان قوی، جوانسازی و بازسازی کنندگی دارد. جلبک دریایی در عین حال که تعادل چربی پوست را حفظ می کند و مواد زاید پوست را از بین می برد، به عنوان یک پاک کننده قوی نیز برای رفع سلول های مرده و ناخالصی های دیگر سطح پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

اثربخشی و مزایا:

  • آبرسانی طولانی مدت و عمیق پوست های چرب و مختلط
  • حفظ تعادل چربی و رطوبت پوست در تمام طول روز
  • فاقدچربی و کاهش قطر منافذ باز پوست
  • روشن و شفاف کننده پوست
  • ضد تحریک ، ضد التهاب و تسکین دهنده
  • مات کننده و بازسازی تعادل فیزیکی پوست


طریقه مصرف:

روزی دو بار صبح و عصر بر روی پوست تمیز صورت استفاده شود و در مواقع ضروری این دستورالعمل تکرارشود.

کرم ترمیم کننده بلویسو

 

کرم ترمیم کننده بلویسو

حاوی سیلیکون سیلور آلومینیوم سیلیکات و هیالورونیک اسید، تیتانیوم دی اکساید، شی باتر و سدیم هیالورونات

سیلور آلومینیوم سیلیکات موجود دراین محصول از مشتقات سیلیکون بوده که به واسطه داشتن خواص ضد التهابی و ضد قرمزی روند فیزیولوژیک ترمیم زخم را تسریع کرده و منجربه کاهش ایجاد بافت اسکار وکلوئید می گردد.
هیالورونیک اسید از طریق بازیابی و حفظ تعادل آب در سلول ها باعث التیام و بازسازی جای زخم شده و منجربه تسکین آسیب های پوستی ،اگزما و ترمیم التهابات ناشی از لیزرتراپی و اعمال درماتولوژیک می شود. تیتانیوم دی اکساید خاصیت ضد التهابی دارد و جهت التیام سوزش های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

سدیم هیالورونات برای محافظت از سوختگی و زخم های پوستی استفاده می شود تا روند بهبودی حاصل شود. هیالورونات یک ماده طبیعی در بدن و پوست است و با ایجاد یک لایه محافظ در منطقه آسیب دیده، زخم های پوستی را ترمیم کرده و از پوست محافظت می کند.

شی باتر یا کره شی یک روغن گیاهی است که از دانه های روغنی درخت شی در آفریقا استخراج می شود. از آن جایی که این روغن جامد است و شکلی مشابه کره دارد، به آن کره شی می گویند. شی باتر خواص بازسازی کنندگی و ضدالتهابی قوی دارد و از تولید فیبروبالست های کلوئید و ایجاد بافت اسکار پیشگیری کرده و سلول های سالمی که در حال رشد هستند را به جای اصلی خود هدایت می کند.

اثربخشی و مزایا:

  • درمان زخم ، بریدگی و سوختگی های سطحی
  • بهبود ظاهر اسکار ، قرمزی ،جای زخم و ضایعات پوستی
  • رفع اسکارهای نوظهور و جلوگیری از تشکیل اسکارهای غیر معمول
  • تسریع در بازسازی بافت ها در مناطق سطحی و جراحات پوست
  • ضدالتهاب، تسکین دهنده با خاصیت آبرسانی عمیق پوست

طریقه مصرف:

اسکار کرم را روزی دو بار بر روی پوست تمیز و خشک به صورت موضعی و با حرکات دورانی به مدت 60 الی 90 روز استفاده کنید تا محل زخم کاملاً بهبود یابد. بر روی زخم های باز ترشح دار استفاده نشود.

کرم ضدلک بلویسو

 

 

کرم ضدلک بلویسو

حاوی بوتیل رزورسینول ، آسکوربیل پالمیتات و عصاره کندلیلا

نورآفتاب، جای جوش، زخم، لیزر و پیلینگ، بیماری های پوستی و مهمتر از همه افزایش سن همه می توانند منجر به بروز لک های قهوه ای بر روی پوست شوند. کرم ضدلک بلویسو حاوی ترکیب جدید و فعالی به نام بوتیل رزورسینول است که عوامل ایجاد لک را مهار کرده و آستانه تحمل پذیری پوست را بالا می برد. بوتیل رزورسینول از مشتقات رزورسینول است که از موثرترین ترکیبات روشن کننده پوست محسوب می شود. این ماده با اتصال به گیرنده های آنزیم تیروزیناز به صورت برگشت ناپذیر مانع از تشکیل رنگدانه های پوستی می گردد. بوتیل رزورسینول فعالیتی سریع تر و قوی تر از هیدروکینون داشته ولی عوارض مصرف آن را بر روی پوست ایجاد نمی کند و به دلیل خواص روشن کنندگی قوی لک های ناشی از نور خورشید، بارداری، افزایش سن و جای زخم ها و جوش ها را درمان می کند.

عصاره کندلیلا خاصیت نرم کنندگی و رطوبت رسانی داشته و نقش محافظ پوست در برابر عوامل محیطی دارد.

اثربخشی و مزایا :

  • رفع لک و تیرگی های پوست صورت و ایجاد جلوه شفاف و درخشان به چهره
  • مهار آنزیم تیروزیناز، اثر اختصاصی بر روی مالنین های فعال و مهار عوامل ایجاد لک
  • بافت نرم و ابریشمی و ایجاد رد مخملی و لطیف بر روی پوست
  • ضد رادیکال آزاد، ضد التهاب و مناسب انواع پوست
  • هماهنگ و یکنواخت کننده رنگ پوست

طریقه مصرف:

روزانه دو بار صبح و عصر به صورت موضعی به مدت سه الی چهار هفته استفاده شود. جهت اثربخشی بهتر در طول روز حتما از کرم ضد آفتاب با SPF مناسب استفاده شود.

کرم آبرسان پوست خشک بلویسو

 

کرم آبرسان پوست خشک بلویسو

حاوی دانه قهوه عربیکا، عصاره برگ کاملیا، هاماملیس و هسته انگور قرمز 

عصاره برگ کاملیا با رطوبت رسانی بالا و افزایش رشد و حفظ باکتری های مفید باعث نرمی و لطافت پوست می گردد. فندق افسونگر حاوی آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضد التهابی قوی از قبیل گالیک اسید و تانن است که مانع از ایجاد التهاب شده و رادیکال های آزاد را خنثی می
کنند. مبارزه با علائم پیری و آسیب پوست در اثر اشعه های فرابنفش خورشید از دیگر خواص فندق افسونگر است. این گیاه با خواص ضدمیکروبی، ضدالتهابی و رطوبت رسانی عمیق در مبارزه با علائم پیری زودرس پوست همچون چین و چروک و حفظ قابلیت ارتجاعی پوست بسیار موثر است. پلی فنول ها و تانن های موجود در فندق افسونگر به عنوان یک محافظ شگفت آور در برابر آسیب ناشی از اشعه های فرابنفش مضر خورشید عمل می کنند.

دانه عربیکا منبع غنی از ترکیبات رطوبت رسان و آنتی اکسیدان های قوی است که خواص ضد رادیکال آزاد داشته و باعث جوان سازی پوست می شود. 95 درصد قهوه عربیکا از آب تشکیل شده است بنابراین عصاره این قهوه منبع مغذی آبرسانی برای پوست محسوب می شود. ترکیبات موجود در قهوه عربیکا باعث افزایش استحکام سفتی صافی و بازسازی سلول های مرده پوست می شوند.
هسته انگور سرشار از فلاونوئیدها ، بتاکاروتن ، ویتامین
E ، C و ترکیبات جوانساز همچون کلاژن است که با پیری سلول های پوستی و بروز چین و چروک مقابله می کند. ترکیبات موجود در دانه های انگور با سنتز کلاژن باعث افزایش استحکام پوست می شوند. اسید لینولئیک موجود در روغن هسته انگور، به عنوان یک آبرسان بسیار عمیق نقش مهمی در رطوبت رسانی و بازسازی پوست داشته و پوست را نرم و لطیف می کند.

اثربخشی و مزایا:

  • آبرسان عمیق و طولانی مدت پوست های خشک و حساس
  • درمان پوسته ریزی، زبری، خشکی و علائم اگزمایی پوست
  • ضدخارش، سوزش و حالت کشیدگی پوست
  • رفع التهاب و تسکین دهنده پوست

طریقه مصرف:

صبح و عصر بر روی پوست تمیز صورت استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن
مقایسه