انتخاب شامپوی ضد ریزش مو

نکاتی که به شما در انتخاب شامپوی ضد ریزش مو کمک می کند

امروزه در فروشگاه های سراسر دنیا هزاران محصول زیبایی و مراقبت از پوست و مو عرضه می شود، در چنین شرایطی و با وجود تنوع بالای محصولات، احتمال اینکه شامپوی نامناسبی را برای مو و پوست سر خود انتخاب کنید زیاد است. از آنجایی که موهای هر کس متفاوت است و برای سالم و درخشان ماندن نیازهای متفاوتی دارد، بنابراین پیدا کردن شامپوی مناسب برای نیازهای روزانه مو امری ضروری است. شامپوهای مختلفی از مارک های داخلی و خارجی در بازار هستند که هر کدام تأثیرات متفاوتی را بر روی انواع مو می گذارند، در اینجا به نکاتی که به شما در انتخاب شامپوی ضد ریزش مو کمک می کند اشاره خواهیم کرد.

 

  • در ابتدا باید بدانید که موهای شما به چه چیزی احتیاج دارد

اگر از ریزش موی سر خود رنج می برید، دانستن آنچه موهای شما برای سالم ماندن به آن نیاز دارد، یکی از مهمترین مواردی است که شما را قادر می سازد تا شامپوی ضد ریزش مناسب خود را پیدا کرده و بعد از استفاده از آن نتایج دلخواه را به دست آورید. به این ترتیب در ابتدا باید بدانید که وضعیت کنونی موهای شما چگونه است و بر اساس آن بهترین شامپو را انتخاب کنید. انتخاب یک شامپوی ضد ریزش مو مناسب به شما کمک می کند تا از هزینه کردن برای محصولاتی که به آنها احتیاجی ندارید جلوگیری کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که بسیاری از شامپوهایی که ماه هاست از آنها استفاده می کنید، ممکن است در حال حاضر به خاطر دلایلی همچون افزایش سن و یا تغییرات هورمونی در بدن، دیگر برای موی شما مناسب نباشند که عدم توجه به این مسئله و استفاده مجدد از آنها می تواند منجر به تشدید ریزش موی شما گردد. بنابراین اگر احساس می کنید شامپویی که ماه هاست از آن استفاده می کنید دیگر مناسب موی شما نیست وقت آن رسیده تا با محصولات جدید ضد ریزش مو آشنا شوید.

انتخاب شامپوی ضد ریزش مو

  • نوع موی خود را در نظر بگیرید

نوع مو در انتخاب شامپو موثر است. مثلا اگر موهای نازک و چربی دارید، به احتمال زیاد به شامپوی مناسب برای موهای چرب که از خاصیت حجیم تر کردن مو نیز برخوردار است نیاز دارید. در این صورت ما به شما شامپو ضد ریزش مو چرب سپیژن را پیشنهاد می کنیم.

همچنین در صورتی که موهای شما بر اثر عوامل گوناگون آسیب دیده باشد به یک شامپوی مناسب برای ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده نیاز خواهید داشت. شامپو ضد ریزش مو خشک سپیژن مناسب برای موهای آسیب دیده است که در فروشگاه اینترنتی کیمیا نفیس عرضه می گردد. این شامپو حاوی ویتامین E و پروویتامین B5 است که از ریزش مو جلوگیری کرده و به تقویت گردش خون در پوست سر کمک می کند.

 

  • نوع پوست سر خود را بشناسید

قبل از خرید هر گونه شامپوی ضد ریزش علاوه بر تعیین نوع مو، باید وضعیت پوست سر خود را نیز مشخص کنید. برای تشخیص نوع پوست سر روش های مختلفی وجود دارد. پوست سر نیز همانند پوست صورت می تواند چرب، معمولی و یا خشک باشد. یکی دیگر از ویژگی های بسیار موثر در شامپوهای ضد ریزش، افزایش گردش خون در پوست سر است. این امر منجر به تقویت و رشد بیشتر موهای شما می گردد. شامپو ضد ریزش ژاک آندرل و یا شامپو ضد ریزش مو درمالاین با دارا بودن این ویژگی و همچنین برخورداری از انواع پروتئین ها و ویتامین های ضروری به عنوان ترکیبات تغذیه و ترمیم کننده می توانند انتخاب درستی برای کنترل ریزش موی شما باشند.

انتخاب شامپوی ضد ریزش مو

  • نکته:

کف سر چرب + ساقه خشک: 

گاها ممکن است نوع موی شما با کف سر مطابقت نداشته باشد در این صورت شما باید شامپو را مطابق با کف سر انتخاب کرده و فقط با نوک انگشتان شامپو را کف سر ماساژ داده که کمترین حد تماس را با ساقه ها پیدا کند و بعد از آبکشی کامل کف سر و موها از ماسک موهای داخل حمام برای تمیز شدن و ترمیم ساقه ها استفاده کرد و در عین حال باید در بررسی کف سر علاوه بر ریزش و نوع پوست کف سر که می تواند چرب، خشک و نرمال باشد، شوره هم بررسی گردد که شوره می تواند هر دو نوع چرب و خشک باشد و در انتخاب شامپوی مناسب حتما باید مد نظر گرفته شود که شامپو های ضد شوره سپیژن برای انواع مو موجود می باشد.

  • برچسب های شامپو را به دقت مطالعه کنید

بررسی برچسب های درج شده بر روی جعبه محصول و یا شامپو، علاوه بر کنترل تاریخ انقضا، می تواند شما را با ترکیبات موثر شامپوی ضد ریزش و همچنین نحوه استفاده از محصول برای نتیجه گیری بهتر و سریع تر کمک کند. علاوه بر این در صورتی که به برخی از مواد تشکیل دهنده این شامپوها مانند سولفات ها، الکل ها، پارابن ها، پروپیلن گلیکول و … حساسیت داشته باشید لازم است که قبل از خرید حتما از عدم وجود این ترکیبات در شامپو مطمئن شوید. دقت نکردن به این مسئله ممکن است موجب تحریک بیشتر پوست سر و در نتیجه افزایش ریزش مو گردد. شامپوهایی که حاوی موادی نظیر ویتامین، پروتئین، کافئین، عصاره مریم گلی، عصاره رزماری و سایر محتویات طبیعی با اثرات مرطوب کننده و تغذیه کننده هستند، برای رشد و سلامت مو توصیه می شوند. همچنین آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E و جینسینگ ریشه های مو را تغذیه کرده  و رشد آن را بیشتر می کنند و همین امر باعث می شود تا آنها به عنوان ترکیبات عالی برای شامپوهای ضد ریزش محسوب گردند. سایر ترکیبات دیگری که می تواند به ضخیم شدن مو نیز کمک کند عبارتند از: بیوتین، اسیدهای آمینه و روغن هایی مانند نعناع و منتول(خنک کننده پوست سر).  شامپو ضد ریزش درمالیست یک محصول ایرانی است که با ترکیبات طبیعی و موثر خود حتی می تواند ریزش موی ارثی را نیز مهار کرده و با ویژگی های منحصر به فردی که دارد به افزایش فاز رشد مو (آناژن) کمک نماید. در میان برخی دیگر از شامپوهای مناسب برای ریزش مو که شامل تعدادی از عناصر مفید ذکر شده در این بخش هستند می توان به انواع محصولات موی سپیژن اشاره کرد.

انتخاب شامپوی ضد ریزش مو

  • با یک مشاور پوست و مو مشورت نمایید.

اگر هنوز هم در انتخاب شامپوی مناسب برای کنترل ریزش موی خود به نتیجه نرسیده اید و می خواهید بهترین و مناسب ترین محصول را انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما با مشاوران مجرب پوست و مو در فروشگاه اینترنتی کیمیا نفیس مشورت نمایید. آنها نوع و نیاز موی شما را رمزگشایی کرده و با توجه به آن مناسب ترین محصول را به شما معرفی می کنند. در واقع این شرکت شامپویی را به شما معرفی می کند که بالاترین تاثیر را در حفظ سلامتی، زیبایی و شادابی موی شما داشته باشد. جهت ارتباط با ما و مشاهده محصولات ضد ریزش فروشگاه کیمیا نفیس به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا در قسمت مشاوره آنلاین پیامی برای مشاوران شرکت ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن
مقایسه