اضافه شدن برند جدید Bubchen

قدرت تجربه و قدرت نوآوری

برند بابچن توسط شیمیدانی به نام اوالد هرمس و در سال ۱۹۴۰ تاسیس شد. او یک پدر جوان بود و پسر کوچک او هم مانند اکثر نوزادان از نفخ شکم رنج می برد. او یک چای مخصوص برای پسر کوچکش درست کرد که به یک موفقیت تبدیل شد! بعد از جنگ در سال ۱۹۴۷ او تولید چای نوزاد خود را دوباره آغاز کرد و به دنبال آن شروع به تولید محصولات مراقبت از نوزاد کرد. در سال ۱۹۶۷ تجارت او به شکل قابل توجهی رشد پیدا کرده بود، کارخانه قدیمی اش بسیار کوچک بود به همین دلیل او کارخانه اش را به مکانی که هم اکنون در آن قرار دارد یعنی در ایالت راین وستفالت شمالی آلمان منتقل کرد. از سال ۱۹۸۳ بابچن بخشی از شرکت جهانی نستله شده است تا متد سنتی و قدرت نوآوری را با هم تلفیق کند و به این منظور نتایج تحقیقات اخیر و بروز رسانی تکنولوژی تولید در کارخانه سوئیست با هم ادغام شدند. کنترل های کیفی گسترده در تمام فرایندهای تولید تا زمان تولید محصولات نهایی اجرا می شود. بابچن برای کیفیت کالا ارزش زیادی قائل است که از مرحله ی ایجاد فرمول برای انتخاب مواد اولیه تا چرخه کامل تولید را در بر می گیرد.

خوب است بدانیم بابچن ( Bubchen ) واژه ی آلمانی است که معادل فارسی آن (پسر کوچک) است.

کیفیتی که می توان به آن اعتماد کرد:

سازگاری محصولات با پوست، برای پوست ظریف نوزاد لازم و ضروری است و این همان دلیلی است که بابچن آزمایشات گسترده ای را برای انتخاب دقیق مواد تشکیل دهنده در نظر دارد. بابچن تنها از ترکیبات مواد اولیه ای استفاده می کند که سازگار با پوست هستند. تمامی محصولات توسط متخصصان پوست آزمایش شده و توسط متخصصان کنترل کیفیت تایید شده اند. کیفیت بالای بابچن با نتایج عالی بدست آمده از آزمایشات متوالی نیز تایید شده می باشد. بسیاری از کلینیک ها از محصولات بابچن که توام با نتایج عالی بوده است، برای سال های زیادی استفاده کرده اند و میلیون ها نوزاد نیز اولین ارتباطشان را با دنیا، به کمک محصولات بابچن به خوبی برقرار کرده اند.

محصولات بابچن توسط متخصصان پوست آزمایش شده و تمام این آزمایشات بالینی در بیمارستان ها صورت گرفته اند. ماماها، متخصصان اطفال و متخصصان پوست این محصول را توصیه می کنند.

بسیاری از محصولات بابچن از نظر پزشکی توسط موسسه پوست و آلرژی آلمان امتحان شده اند. این موسسه بابچن را به عنوان یکی از محصولات پایه ای مراقبت از پوست برای بزرگسالانی که از حساسیت های پوستی رنج می برند نیز توصیه می کند.

در حین آزمایشات متوالی بابچن فرمول و مواد تشکیل دهنده اش را برای جلب نظر موسسه آکو تست به حد مطلوب رساند و بهترین رتبه ها را از آزمون این موسسه دریافت نمود.

Bubchen برای محافظتی ایمن از پوست ظریف نوزاد، محصولاتی را ارائه می دهد که حاوی موارد زیر است:

۱- سازگاری مطلوب با پوست

۲- عناصر تشکیل دهنده ی فعال و طبیعی به منظور مراقبت

۳- کاهش خطر آلرژی و حساسیت

۴- حمایت از مکانیزم خود حفاظتی پوست

۵- آزمایش شده توسط متخصصین و تایید شده از نظر سازگاری آنها با پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن
مقایسه