بزرگداشت داروسازان

همایش روز بزرگداشت داروسازان استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی پخش کیمیانفیس، مراسم آیین بزرگداشت ستارگان درخشان طب و داروسازی، ابن سینا و زکریای رازی با حضور مدیران ارشد دارویی کشور و داروسازان محترم استان اصفهان در تاریخ ۲ شهریور در هتل آسمان برگزار گردید.

از میهمانان ویژه این مراسم می توان به منتخبین مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد اجرایی استان، روسای محترم دانشگاه،دانکشده داروسازی، نظام پزشکی و سازمان های بیمه گر استان، معاون غذا و دارو ، مدیران شرکت های تولید و توزیع دارو در استان اصفهان اشاره نمود.

در این مراسم از جناب آقای دکتر یقینی (پزشک،داروساز،ادیب، نویسنده و هنرمند اصفهانی) بخاطر تالیف بهترین کتاب سال بنام “دانشنامه داروخانه داری در اصفهان” تقدیر و تشکر شد. این کتاب در ۵ جلد تهیه و تالیف شده است که همچنین از جناب آقای دکتر یقینی توسط رئیس جمهور کشور عزیزمون در مراسمی دیگر تقدیر و تشکر شده است.

دکتر حسین یقینی دارای لیسانس ادبیات و تاریخ شناسی، کارشناسی ارشد تاریخ معماری و دکترای داروسازی بوده و بیش از ۵۰ سال در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاهی به تدریس پرداخته اند. ایشان نیز طی سخنانی به تاریخچه داروسازی و پزشکی در اصفهان و جهان و همچنین علل اینکه چرا اصفهان به عنوان مرکز دارو شناخته می شود، اشاره کردند.
همچنین در این مراسم از جناب آقای دکتر سید مهدی سجادی، دکتر محسن میناییان (رئیس دانشکده داروسازی)، دکتر غلامرضا اخوان فرید، دکتر امیر حسین مصلحی، دکتر حسین لطیفی و سرکار خانم دکتر اعظم نخعی بعنوان داروسازان نمونه سال تقدیر و تشکر شد.

همچنین در تاریخ ۵ شهریور مراسم بزرگداشت دیگری در شهر کاشان برگزار شد که در این مراسم پزشکان عمومی و تمامی داروسازان عزیز حضور داشتند.

در این مراسم از جناب آقای دکتر مهرزاد مستوری، دکتر عبدالحسین بهشتی و سرکار خانم دکتر زهرا نخی بعنوان پزشکان نمونه از طرف انجمن پزشکان عمومی کاشان تقدیر و تشکر شد.

سپس از طرف انجمن داروسازان کاشان از سرکار خانم دکتر حمیده خیمه کبود و دکتر لیلا گل سرخی بعنوان داروسازان نمونه تقدیر شد.
همچنین در این مراسم از پیشکسوت عرصه داروسازی جناب آقای دکتر رضا شب زنده دار تقدیر و تشکر بعمل آمد.

بعد از آن، از اساتید محترم جناب آقای دکتر مهدی امام، دکتر علیرضا عابد، سرکار خانم دکتر اعظم مصداقی نیا و دکتر حمیده خیمه کبود که در دوره های آموزشی تکنسین های محترم همکاری داشتند، سپاسگزاری شد.

در ادامه با گزارش تصویری از این مراسم ها با شما همراه هستیم

لینک انجمن داروسازان استان اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن
مقایسه