راهنمای ثبت نام و ورود به سایت

ساختن حساب کاربری بسیار آسان است و در پنج مرحله به سرعت انجام خواهد شد.

۱. ابتدا بر روی گزینه “حساب من” در سمت راست قسمت بالای وب سایت کلیک کنید.

۲. بعد از وارد شدن به صفحه مورد نظر،در قسمت عضویت، اطلاعات خواسته شده را بطور دقیق ثبت کنید (نام کاربری: یک نام کاربری دلخواه، آدرس ایمیل: ایمیل خودتون را بطور کامل وارد کنید و گذرواژه: یک رمز 7 حرفی وارد کنید) و بعد از ثبت گزینه “عضویت” را بزنید.

۳. حساب شما ساخته شد. برای ثبت اطلاعات آدرس خود در صفحه حساب من گزینه “آدرس ها” را بزنید.

4. یکی از گزینه های “ویرایش” را انتخاب کنید. اگر آدرس ارسال بارتون با آدرس محل سکونت خود متفاوت هست هر دو را باید ویرایش کنید در غیر اینصورت همان آدرس صورتحساب را فقط ویرایش کنید.

5. اطلاعات خود را به صورت کامل در تمامی قسمتهای مشخص شده وارد کنید و گزینه “ذخیره آدرس” را کلیک کنید تا آدرس حساب کاربری شما ذخیره شود.


توجه داشته باشید که پیگیری سفارشات ثبت شده و مراحل ارسال آن ها از طریق اطلاعات ثبت شده در پروفایل شخصی مشتری امکان پذیر خواهد بود. بنابراین در تکمیل فرم اطلاعات شخصی خود دقت لازم را مبذول فرمایید. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص و یا اشتباه سفارشات قابل پیگیری نخواهند بود.

“راهنمای ورود به سایت”

برای ورود به وب سایت ابتدا بر روی گزینه “حساب من” در سمت راست قسمت بالای وب سایت کلیک کنید.

۲. بعد از وارد شدن به صفحه عضویت و ورود، در قسمت “ورود” ایمیل و رمز عبور خود را وارد نمایید سپس بر روی دکمه ورود کلیک کنید. در صورتی که اولین بار است که وارد وب سایت می شوید ابتدا باید در سایت ثبت‌نام کنید.

“فراموشی رمز عبور”

1. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید ابتدا بر روی گزینه “حساب من” در سمت راست قسمت بالای وب سایت کلیک کنید.

۲. بعد از باز شدن پنجره مربوط به عضویت و ورود، در قسمت “ورود” بر روی جمله “گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ ” کلیک کنید.

3. سپس کلمه کاربری یا ایمیلی که در هنگام عضویت در سایت ثبت نموده بودید را وارد کنید و گزینه “بازگردانی گذرواژه” را بزنید.

4. سپس Inbox یا Spam ایمیل خود را چك نمایید. ایمیلی حاوی لینك تغییر رمز عبور ارسال شده است كه با كلیك بر روی آن وارد سایت کیمیانیفس شده و امكان درج رمز جدید برای شما فراهم می شود.

“چرا برای خرید از کیمیانفیس، حتما باید در سایت عضو باشم؟”

تیم پشتیبانی کیمیانفیس به کلیه مراحل فرایند خرید و فروش از زمان ثبت درخواست تا مرحله تحویل جنس به مشتری نظارت می‌کند. ثبت‌نام در کیمیانفیس باعث تسهیل در پیگیری محصولات و ارایه خدمات بهتر به مشتری می‌شود.

شما همچنین می توانید بدون اینکه در سایت ثبت نام کنید، خرید خود را انجام دهید ولی این امر باعث می شود پشتیبانی شما کمی دیرتر به سرانجام برسد.

“آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟” 

بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافیست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «جزئیات حساب» و یا «آدرس ها» به صفحه‏‌ «مشاهده و تغییر اطلاعات» بروید و اطلاعات خود را ویرایش کنید.

“چرا گزینه “گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟“ را میزنم، ایمیلی از کیمیانفیس دریافت نمیكنم؟” 

آدرس ایمیل خود را چك نمایید، شما با آدرس ایمیل دیگری در کیمیانفیس ثبت نام كرده اید.

همچنین در ایمیلتون، هم فولدر Inbox و هم Spam را چک کنید، شاید ایمیل بازگردانی گذرواژه شما داخل فولدر spam ایمیل خود رفته باشد.

بستن
مقایسه